сряда, 29 май 2013 г.

Здравейте

      Здравейте!

    
      Дълго време мислех дали да започна този блог, място в което мога споделям с други "луди" като мен страстта си към козметиката и днес най-накрая се реших. Нямам ораторски умения и не ме бива много в разтягането на локуми, затова ще се постарая на кратко - точно и ясно да описвам продуктите, които ползвам, за да съм максимално полезна. Не съм привърженик на определени марки и ползвам всичко, което ми хареса, т.е. ако не съм доволна от даден продукт, то няма да ви го спестя дори да съм до някаква степен "фен" на бранда.
     За феновете на селективната козметика вероятно няма да съм много полезна и интересна, защото почти нямам скъпи продукти, но са поканени и ако желаят могат да ме следят. :)


   Държа да подчертая, че не използвам фотошоп и всякакви програми от този тип за обработка на снимките. Качвам директно след като съм снимала и показвам. Понякога изрязвам конкретна част от дадена снимка, ако искам да акцентирам на нея!
 
Моля, ако имате някакви предпочитания към начина на писане и оформяне на публикациите, да ме информирате. :)


                                                                                                                 


                       Благодаря ви за вниманието и приятни минути в блога! :)