сряда, 29 май 2013 г.

Maybelline Color Sensational Lipstick "620 Pink Brown"

Така и така съм започнала с публикациите днес и имам доста неща, които искам да покажа и съм събрала впечатления за тях, сега ще ви покажа едно приятно бежово/нюд червило от страхотната серия на Мейбълин Color Sensational. Цвета се казва "Pink Brown".

* снимката взех от тук http://fbeautyland.livejournal.com/55301.html (в момента не е при мен червилото, за да направя моя и по-късно ще редактирам), цвета на моя монитор изглежда реален

Влюбена съм в консистенцията на тези червила. Много меки, трайни и с хубав шоколадов аромат. На устни усещането обаче не е като при балсам (мазно), както изглежда от снимките. Не ми се събира в гънките, а това за моите големи устни е предимство!
Специален грим за снимките не направих, но по-нататък може и да се постарая.
Ето го как стои при мен:




Снимам отблизо най-вече заради това, за да добиете максимално реална представа за "състоянието на устните" след червилото. Макар и да са малко плашещи снимките, мисля че бих ви спестила една неразумна покупка, ако не сте фенове на подобни цветове или завършеци.
Цената му е около 14 лв.