петък, 31 май 2013 г.

Oriflame Blue Lagoon Shadow Pencil "Turquoise Island"

     Днес си взех последните поръчани продукти от Орифлейм и т.к. отдавна исках сенки в такъв ярък тюркоазен цвят, веднага се гримирах с него. Както и предполагах, такъв тип не са за моя клепач, защото се събират в гънките страшно бързо (до 30 минути). Сложих си основа естествено, но това не спомогна въобще за увеличаване на трайността. Не се разнасят кой знае колко трудно, обаче ми е далеч по-лесно да се гримирам с четка. Ето го и самия молив:




     Реших да го върна, защото имам чувството, че получих главоболие и ме заболяха очите също от него или проблема е в мен. Няма да си кривя душата, че цвета ми хареса много, но 30 минутна трайност не ме устройва никак. Макар и да е на ниска цена (5 лв), не мисля да се заривам с продукти, които само ще събират прах. Ето как стоеше при мен:





    Вие успявате ли да се справите с кремообразни сенки и такива под формата на молив? Открили ли сте начин за задържането им върху клепача?

Няма коментари:

Публикуване на коментар