петък, 27 декември 2013 г.

Decleor Hydra Floral Ultra Moisturising & plumping expert mask

        През зимата, когато температурите паднат под нулата, кожата на лицето ми става най-суха и се нуждае от много хидратация. Само кремовете обаче са ми недостатъчни и често посягам към подобни маски, които да проникнат в дълбочина и подхранят кожата отвътре. Hydra Floral Multi-Protection Ultra Moisturising & plumping expert mask изглежда точно такава на пръв поглед. С течна и кремообразна консистенция, която наподобява лосион за тяло.


         Маската е с плътен и млечен бял цвят. Мирише подобно на класическата Нивеа, но с по-цветни нотки. Напомня ми маргаритки, обаче е силен за продукт за лице и на мен лично ми идва в повече. Има и химична нотка, която е неприятна при влизане в устата.



        Нанася се като гел маските и тези с кремообразна консистенция, които са главно за овлажняване. Разликата е, че малко след поставяне, става прозрачна и се превръща в масло. Започва да се стича леко по кожата и усещате гъдел. Този момент ми е малко неприятен, понеже ми влиза и в устата, а вкуса не е особено приятен. Затова и трудно удържам до 10 мин. Хубавото е, че се измива лесно и не оставя хлъзгав или мазен филм.



         Кожата ми след подсушаване е бебешки мека и гладка, но откъм хидратация не съм особено доволна. Идва ми по-слаба отколкото ми се иска и задължително се мажа с крем. Ако сте у дома и релаксирате, може да не нанасяте, но излизате ли навън - не пропускайте.


        Опаковката е 50 мл и струва около 40 лв. В енцо я има, също и в strawberry.net (но на двойна цена). Не е лоша маската, обаче ако струваше колкото дрогерийна. Не бих я купила отново.

Няма коментари:

Публикуване на коментар