четвъртък, 26 декември 2013 г.

Ciate Dangerous Affair & Perfect S47

    Тъмните цветове, клонящи към черно или неопределено никога досега не са ме впечатлявали и харесвали за дълго носене. Доскоро не ги предпочитах изобщо, струваха ми се прекалено строги или сякаш не бях пораснала за тях. Напоследък обаче стана точно обратното и преоткрих колко красиви са.
   Последният, който носих 4 дни и свалих заради израстването, беше Ciate Dangerous Affair.
Миналата година го сложих веднъж, но нямам спомен колко време издържах тогава с него и дали ми хареса достатъчно. Тази със сигурност ми се затвърди мнението, че е много хубав винено червен цвят и единствения такъв в колекцията ми.



   Желе е, но на 2 слоя е перфектен и не прозира (може би леко, ако се вгледате).  На толкова е и на снимките, ако слагате някакъв ефект отгоре - един ще е достатъчен. Има хубав блясък самостоятелно, но заради нетърпението ми да изсъхне бързо, ползвам Poshe Dry Fast Top Coat.
Снимала съм на слънце, естествена и изкуствена светлина....така най-добре ще можете да придобиете представа как изглежда. Вечер на лампа е много тъмен, но през деня си е винено червено.




     След 3-я ден реших да го украся с един златен Перфект, който взех за приятелка всъщност, но й обещах да го пробвам.... оказа се много хубав. Говоря за S47 - прозрачна база със златни люспи. От типа на прословутите скейл ефекти е. Наскоро Буржоа пуснаха такъв, а и American Apparel имат от доста време - Meteor Shower. Но този на турската марка Perfect е най-изгоден.
http://www.parokeets.com/en/2013/12/bourjois-vampire-vanity-topper/

  



  
    Очаквах, че ще имам проблеми с нанасянето, т.е. че може да е прекалено рядък и трудно да се взимат частиците от бутилката. Поне с глитърите на Опи това е, което ме тормози.... но с S47 се справих лесно. Закупих го от Лили за 2,19 лв. Ще трябва да се сдобия и аз с него, заслужава си. ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар