сряда, 29 януари 2014 г.

Let it snow!

    Навън вали ли вали и не мисли да спира. :)
    Вчера прекарах известно време навън, покрай изпита се разходихме с колежки и направихме малко снимки. Чудех се днес за какво да пише, но т.к. скоро не съм показвала нещо по-различно от бюти продукти, реших да разнообразя със снежни снимки на моя милост.
    Температурите са минусови и дебелите дрешки с хубави топли апрески, са задължителни. Направо бях готова за северния полюс, хаха. Не обичам да се навличам много, но в момента нямам друг избор или ще се наложи да тичам до аптеката, което не предпочитам. :)
Като цяло не харесвам зимата, но тези дни ми е приятно. Дори заради снега ми се приискаха бяло яке и апрески. Следващата година ще се обзаведа с такива обезателно. Никога съм нямала в този цвят, защото се цапа бързо. Сега ми влезна под кожата и няма шанс, харесам ли - взимам!








   Най-сетне да има хубав сняг, та да обуя апреските. Купих ги преди 3 години и си чакаха подходящото време. Краката са парно с тях. Топли, удобни и дума не може да става за пропускане. "Moon Boot" са, скъпички, но пък си заслужават. Имам и други, които нямат марка, светлосини, те също са много хубави и също страшно топлят. В такова време нося само тях. Обикновените кожени ботуши и боти съм ги зарязала.
   И поздрав с една шапка, която си взех тези дни. Точно заради нея и още една бяла, реших че искам бели апрески и яке. :)))

   Докато чакахме резултатите, седнахме да се постоплим и да хапнем по нещо сладко. Напоследък пия много чай, един от любимите ми е лайка, мед и ванилия на Twinings. Препоръчвам да опитате. Другите видове на марката също са хубави. :)


       От доста време не бях яла плодова торта и вчера се поправих. Прясна, прясна - за мен я разрязоха. Много вкусна беше. :) Фунийките също са страхотни. Вероятно помните, когато бабите ви правят. Точно домашни са (правят ги на място, не са като купешките) - с нишесте ванилия и кокос. Мога да изям 10 такива, но са тестени и след 2 ми става тежко.

    Хубави снежни дни ви желая. Пазете се и стойте на топло, че грипа е опасен. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар