четвъртък, 13 февруари 2014 г.

Dance Legend Sahara Crystal 02 Harbor

    Преди дни бях с един от най-красивите бели лакове /пясък отново/, които съм срещала някога и беше именно на руската марка Dance Legend. Веднага след него нямах търпение да пробвам друг, който страшно ми хареса по суочовете в нета. Оказа се обаче, че е другата крайност за мен. По-гъст и труднонанасящ се от White Noise. Ефекта е подобен на China Glaze Texture, но не е толкова груб. Цвета е сладък, но при мен се губи. Не ми отива на тена и подтона. Бледорозов-прасковен със златни частици, които не успях да хвана на снимките. Покрива на 2 слоя.







    Трайността му беше 2 дни, като на третия доста се очука и беше за смяна. Не ми хареса това и че още на първия се зацапа отгоре, както е и при белия и розовия пясък на OPI. Общо взето не препоръчвам, ако цвета толкова не ви грабва. Цената му в Бютикозметик е 15 лв.

1 коментар: