вторник, 4 март 2014 г.

Oriflame Pure Nature Face Mask Patchouli & Ylang Ylang

    Напоследък ми е лесно да открия почистваща маска, но зимата нямам нужда от такава и  честно казано малко са тези, които могат да ми осигуряват подхранващ и омекотяващ ефект без да се налага да ползвам хидратиращ крем след това. Направих грешката веднъж декември месец да ексфолиирам лицето с Гарниер Актив, който принципно ползвам само лятото и такива рани си направих около носа, не е истина. Нужна ми бе седмица да ги "заздравя."
Това е маската, която ме спаси и продължих да ползвам досега. За съжаление ми остана за веднъж, дори сигурно за половин път. Беше лимитка преди 1-2 год. и я няма вече, но Орифлейм често пускат такива колекции и винаги взимам по една.


     Миризмата и е много лека, приятна и ненатрапчива. Дори мисля, че може би е подходяща и за хора с чувствителна кожа и обоняние. Не мога да кажа дали повече на пачули или иланг иланг ухае, понеже не познавам толкова добре аромата им самостоятелно.
    Консистенцията и е като крем, не е гъста или пък прекалено течна. Мека е, граничи ми с прясно мляко при допир с кожата. Оставя се да престои 10 минути и се отмива. Лицето става гладко и подхранено, както казах - никаква нужда от крем не изпитвам след нея. Не помня друга маска, с която да съм "постигнала" този ефект. По принцип кожата ми е нормална към комбинирана през топлите месеци и суха през студените, ако това може да е ориентир за някой.
    Бих си я закупила отново с удоволствие. Цената по спомен беше 3,90 лв.

Няма коментари:

Публикуване на коментар