неделя, 11 май 2014 г.

Brown Eyes Pink Lips (Seventeen Metal Shine Lip Color)

    Още докато беше студено и се гримирах по-често си позволявах да пробвам различни комбинации. Винаги ми е било трудно да избирам червило, когато искам нещо по-различно, а не посягам към "сигурния" цвят, отиващ на сенките, с които съм решила да бъда в момента. От снимките ще разберете защо... точно този розов глос не се оказа много подходящ и се бие с очите, може би ако беше по-мек и приглушен, не толкова лъскав и метален щеше да е ок. А и на подвижния клепач вместо златното бях сложила по-неутрален цвят (бежово или подобно)...
    Приемам всякакви критики, все пак не винаги ни се получават нещата и се нуждаем от странично мнение. ;)






    Грима е правен преди месеци и честно казано нямам никаква представа какви сенки точно съм ползвала. Може би има нещо от Naked, но не съм убедена. Кафевият молив със сигурност е Avon Supershock Blackberry, а червилото: Seventeen Metal Shine Lip Color 01 Pink. Виждам, че тази серия е спряна, няма я в сайта. Това ми е втори такъв в същия цвят. Много покривен и с наситен цвят глос. Люляково розов е с метален завършек. Купуван е преди 3 год. Сега вече не нося много такива продукти, но го ползвам от време на време. Не си е променил вкуса или да е гранасял. Съхранявам на студено и тъмно, така че засега нямам намерение да го запращам в кофата все още. Струваше 10 лв. Изглежда ето така:

2 коментара: