сряда, 7 май 2014 г.

Palmer's Cocoa Butter Formula with Vitamin E

    Напоследък ме е обхванала някаква мания по кремове за лице, тяло, ръце и продукти за устни с какао. Това лосионче на Палмърс всъщност съм го купувала още миналата година пролетта, ако не се лъжа и вчера реших отново да го ползвам, та си казах време е да пиша за него. Остана ми много мъничко, но го изпратих на приятелка да го пробва.

 
    Аромата му е много хубав какаов. Не е химически, но не е и сладкарски като на кремовете за ръце на Дева с какаово масло. Цвета му е бледожълт, а консистенцията плътна и гъста. Не оставя обаче бели следи, а се абсорбира бързо. Разнася се лесно. Единствения проблем на шишенцето е, че излиза много трудно и трябва яко стискане и тръскане. Накрая е добре според мен да се сложи в чаша с топла вода, за да стане по-течен и да изхабите докрай. Дотук съм го ползвала 3 пъти и има за поне още веднъж. Като ефект обаче не мога да кажа, че съм очарована и буквално очаквах чудеса, защото бях чела доста добри отзиви за марката. Може би се получи така, защото харесвам по-мазни лосиони и добре хидратиращи. Този попива веднага и не оставя мазен филм. Бях готова да си взема голямата туба, но ще пасувам. Идеален е обаче за почивка или ако искате като мен да тествате. Опаковката е 50 мл и струваше около 3 лв в дрогерии Лили. Голямата е 16-18 лв.

    Обещанията на производителя /описанието на опаковката/:

   "Лосион за тяло, обогатен с какаово масло и витамин Е. Подхранващ и овлажняващ сухата и груба кожа, като я прави мека и гладка. Изключително концентриран лосион, спомагащ за предотвратяване образуването на стрии, заличава драскотини и белези, изглажда кожата. Притежава лек какао аромат. Дерматологично тестван! Не съдържа парабени."

    Начин на употреба: Предназначен за ежедневна употреба на цялото тяло, използвайте след баня.
    Състав: вода, палмово масло, екстракт от какаови семена, какаово масло, минерално масло, глицерин, кокосово масло, витамин Е, парфюм и др.
    След отваряне срока е 12 месеца.

    Предполагам, че много от Вас биха го харесали, точно защото не оставя мазен филм и попива веднага. Не се бях зачитала в горното написано на опаковката и се очудих, че го дават за заличаване на белези и стрии - може би имат предвид леки и рано хванати за "лечение". Стрии като моите, които са от години и доста големи не се оправят и с продукти, специално предназначени за тази цел. А и знаете колко трудно е с тези гадини.
   Пробвайте го, ако обичате какаовия аромат и ви е интересен. :)

2 коментара:

  1. Обожавам го! Сега си взех бронзиращата версия :) Бтв, доста по-евтино излизат от feel unique, не знам защо тук са толкова скъпи...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами... то при нас кое не е скъпо. Не се очудвам изобщо. Заплатите са ни много високи, та затова и цените нагоре. :) Иначе знам, че във ФЮ ги предлагат, но не съм приритала за нищо и не съм обръщала внимание. Сега разгледах, доста им - ще го имам предвид за в бъдеще. ;)

      Изтриване