понеделник, 30 юни 2014 г.

Придобивки май-юни

    Стана ми навик и гледам да си спазвам обещанията за пускане на постове от този тип - веднъж на 2 месеца, но вече ще променя заради желанието на някои читателки да виждат по-често покупките ми. А и да не се събира толкова материал, май наистина е добре да направя така.
     Мислех си, че съм купила много малко неща и в действителност от "гардеробна" гледна точка е така, но от към козметична пак съм се разпуснала. То кога ли съм била "оскъдна". Казвам си вече малко ще поръчвам, ама все харесвам това онова и като отворя папката, подготвена за нова публикация, ми става лошо почти.
     Това лято наблегнах на сандалите с платформа и не купих нито един чифт ниски. Не че няма време да го направя, но не силя към тях толкова и очите ми търсят нещо с ток. Моя милост е 1,55 и има нужда от "повдигане". :)))  Затова досега съм взела 3 чифта, като не съм спокойна и мисля за още един в бежово, заради копието на прословутата Селинка. Вече сте виждали 2 от тях, но показвам отново. 


                                                  Ето ги и в сайта на Дейчман - цък

     "Морските" сте виждали също заедно с рокличката. Тях си взех в последните дни от сесията от Свищов. От миналата година ги заглеждам и след като премерих, не се стърпях. Много леки, удобни и стоят елегантно. Българско производство са.


Последните са в коралово, отново набелязани при предпоследната обиколка в Стара Загора. Ръцете ми тогава бяха заети и изморена, нямах нерви да меря. Но преди 2 седмици отново ходих и те ме чакаха. Още щом ги обух, станаха мои. Отново на българска фирма. Напоследък започнаха да изработват красиви модели и това ме радва, защото не се налага да плащам същата цена за турски такива. Изработката на последните никак не блести.



          Не пропуснах да купя и чанта за тях. Цвета и е малко по-ярък, но ми хареса.



Ето ги и в "действие" :)))



Другата ми "любов" е тази рокличка, която също вече съм показвала. Моя приятелка толкова я хареса, че миналата седмица купих и за нея след като открих останала бройка в магазина.



Много исках солей пола, но съм ниска и всички ми бяха дълги, макар да ги вдигам над талията. Обаче имах късмет и намерих такава, която да не се влече и да ми стои добре. Мерих я, огледах се и не се реших да купя. Преди да си тръгна от града не ми беше спокойно, чаках лелини ми да изпращаме братовчед ми (беше абитуриент) и изведнъж хванах всички торби и цветя и се озовах след малко в магазина. Е, резултата ви е ясен. :)


Потничето, което купих за нея е от любимия ми магазин City Boy City Girl, от който купих и розовата рокличка. Нямаше да меря уж, само разглеждах, но повторното връщане си показа колко ги мислех. Имаше в черно също, кремавият (бял) мисля че ми е по-добре, а и вече имам достатъчно черни тениски и ризи. И без това бях тръгнала за тениска в такъв цвят. Струваше само 12 лв, а стоеше ужасно сладко с тези перлички.




И още някои дребошлъци:

       Извинявам се за омачканото, но веднага щом се прибрах снимах, за да не я забравя.

Потника и късият клин е ясно, че са за фитнеса. Българско производство. Щеше да е добре, ако нямаха щампи на известните марки, но са удобни и за по 10 лв, хич не ги мислих. Пък и всеки ден да пера след тренировка, времето не ми стига и трябва да имам за смяна няколко чифта.


    И още 3 клина с блузка. Сиви са двата, но както и да се гъзих, не успях да ги хвана. Единия е с тюркоазенозелен кант, а другия в комплект с блузката с розови. Щях да взема и блузка за другия, но за съжаление нямаше. Затова го нося с бяла. Черният не е за фитнеса, взех го за разходки и всеки ден.




                                 Светла фуксия е цвета на канта, но излезна коралов. :(





Любимият ми бял панталон се скъса предното лято и тогава не успях да си намеря нов, но миналата седмица харесах един и го взех. Да видим дали ще го нося толкова често, колкото и старият такъв.



В предишната такава публикация мисля показаха такива бели, но са толкова удобни и стоят страхотно, затова купих и в коралово. Ако носите прашки и си намерите такива, съветвам да вземете едни за проба. :)



Щях да пропусна и тези аксесоари от ХМ. Още не съм ги носила, сраааам! Направо ги бях забравила. Скоро ще се поправя, само да измисля с какво да съчетая.


                           И едни джапанки за всеки ден, нищо че имам 3 чифта хо-хо.


Май това беше всичко. А ето и козметичните, които не са никак малко. :0

Тюркоазения молив беше за гивауея, затова го нямам суочнат. Установих обаче, че цвета е почти 100 % близък със Savage от Супершок. Аквата поръчах с кеф, но се оказа непокривен, че и перлен. Все още не съм го слагала, дано с основа да вади цвят на клепача. Сенките толкова се хвалеха, че са с подобрено качество и нямаше как да пропусна.









Готиният златен часовник отново съм показвала в комбинация с розовата рокля. Страхотен е, цвят розово злато. :)











 Avon Glow Quad "Vibrant Space" - доста различна от показаното в каталога, но ми хареса 



Поне откъм лакова гледна точка съм се поспряла и се радвам, че мястото отдавна е кът.
Да видим следващите месеци колко ще съм "скромна". :)

1 коментар:

  1. Уоу, Ивче пак си "избухнала" с покупки.Да си ги ползваш със здраве и да показваш :))

    ОтговорИзтриване