четвъртък, 5 юни 2014 г.

Deva Vitamin C Eye Cream

      Преди години още имах крем за лице с Витамин С на Дева и останах с добри впечатления. Спомените ми поне са такива. След това, когато бях 2-ри курс мернах отново в близкия магазин, но тогава не ползвах кремове за лице (нямах навик) и не взех. Наскоро пък видях от тази серия, но бяха дневен и нощен крем, а в Лили преди 10 дни имаше други 2 вида - единия лек, а другия богат или с подобни характеристики. Околоочен обаче не бях срещала досега. Купих го след като говорихме със съфорумка. Тя си взе нощния крем, хареса го и искаше точно този за около очите, но не го откриваше. Аз съвсем случайно го видях на витрината в една аптека рано сутрин преди лекции и веднага го взех. И без това имах нужда от някакъв. Цената му е много ниска, аз го купих за 3,80 лв.
    

    Останах приятно изненадана от кремчето и с удоволствие ще си го купя пак. Опаковката е 15 мл, ползвам я от 2 месеца като редувам с още един и е половин. Има много лека, приятна текстура и се нанася лесно. Не е много течен и затова няма начин да излезне двойно повече от нужното количество. Капачката се затваря плътно със завъртане. Бял е на цвят и аромата му е деликатен, цитрусов (портокалов). Не дразни и се усеща само когато допрете до нослето си. Мисля, че по тази причина и по-чувствителните също биха го харесали. За мен общо взето няма аромат, защото съм свикнала с доста по- силно ароматизирани продукти.
    Действието му също е добро. Попива бързо, но хидратира чудесно и чувствам зоната си около очите отпочинала и свежа. Понася ми еднакво добре в топло и в студено време. Не изпитвам нужда от по-гъст и мазен крем, затова с удоволствие ще си го купя отново. Напоследък козметиката на някои наши фирми стана сполучлива и има попадения, които могат да се мерят с по-скъпи марки на пазара. Това ме радва и продължавам да тествам нови за мен открития. :)
     А за по-любопитните и разбиращите, ето и състава. Май доста смалих снимката, дано се вижда нещо.

    Ако някой не го открива в мрежата, в Елитис беше на 3,50 лв (за лице по 3,30 мисля) и в 2 малки парфюмерии го видях аз също, предлагащи масова козметика на 3,80 лв (за лице по 4 лв). С нетърпение чакам да изразходя поне 2 от наличните и ще взема дневния и нощния.

4 коментара:

  1. И аз съм го ползвала и много ми хареса. Но да, малко е труден за намиране

    ОтговорИзтриване
  2. Не се намира чак толкова - във всеки Карфур го има.
    Аз също го ползвам от Декември и е малко под половината, много икономичен е. На мен също ми харесва, но сега ми идва леко мазен за лятото. В състава пък не харесвам бронопола, но като цяло сполучлив продукт, който за зимата ми беше идеален.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. *исках да кажа: " Не се намира чак толкова трудно ... " , но явно съм гладна и съм изяла трудното;D

      Изтриване
    2. В по-големите градове сигурно го има на повече места, но при нас е малко сложно. :D Но щом го видях и аз в няколко магазина в Стара Загора без специално да го търся, значи не е трудно. :P

      Изтриване