четвъртък, 26 юни 2014 г.

Perfect No. 158

    Перфект напоследък ни изненадаха доста, защото освен пясъците, са пуснали и нови цветове от стандартните лакове. За сега само 2 от тях знам, понеже съм луда на тема ментово, зелено и тюркоазено. След снимките на Ради, не се удържах и макар след дълго чудене в Елитис, си взех 158. Страхотен зелен цвят е, не мога да кажа обаче ментов.
    Не помня от кога не съм слагала лак на марката, различен от пясък. Сигурно над година. Покупката обаче се оказа успешна и не съжалявам. Много добро покритие и лесно нанасяне.


     Крем е, с нормален финиш за такъв. Има си достатъчно блясък и самостоятелно, но за наистина хубав, си е нужен топ лак. Консистенцията му е добра, не се точи и се нанася много лесно. Покрива на 2 тънки слоя и съхне сравнително бързо. Цвета е готин яркозелен и летен. Не неонов обаче. Носи настроение и на тен ще стои още по-красиво.


   
     Аз го свалих на 3 дни с много малки забележки, само на 2 от цепещите ми се нокти. Тези от Вас, които имат суха плочка, не биха имали никакви проблеми. Имам доста неща за пробване и не издържам повече от това време. Цената му беше 2,40 лв мисля.
    Другият нов цвят от "моите" е 158. Той е син и по-точно тюркоазен. Също много хубав, но както вече писах - не ми се купуваше заради наличните подобни. Колекцията ми е близо 500 и нямам място за съхранение. Но вие имате по-малко със сигурност и можете да си го купите. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар