вторник, 10 юни 2014 г.

Zoya Ali

     Обичате ли неони? А розово? Ако отговора ви е Да и на двата въпроса, то със сигурност ще се влюбите в Zoya Ali. Безкрайно изненадана останах, когато видях преди дни, че не съм показала най-любимия ми лак. При положение, че го нося всяко лято е голям пропуск.



     Писала съм ви за Layla, която е почти същата, но малко по-розова и не си сменя цвета си на слънце и в стая. Една от първите ми Зои в колекцията, е Ali и ми се стори ужасна при получаването й. Аха да я махна, но незнайно как съм я оставила. Щеше да е голяма грешка от моя страна.



     Толкова плътен и готин розов неонов лак не съм имала никога. Освен, че е много ярък и покривен (учудващо за такъв тип), е и голям хамелеон. В стая е розов, а на силно слънце става супер як коралово-розов и прилича на Models Own Pink Punch.




        Като всички неони на професионалните марки, изсъхва матов. Аз слагам винаги топ лак, защото в жегите ми се появяват балончето и ми издържа 3-4 дни. След това се оголват връхчетата, но само аз перфекциониста го забелязвам. :)


     Ако харесвате прозрачни неони, този не е вашият. Мисля, че описанието "крем", по му пасва. Покрива на 2 слоя като в началото, докато е нов още и логично по-рядък, е много вероятно да се наложи да сложите и трети. Крайният резултат обаче си заслужава. Лошото е, че новата партида е по-различна, малко променена е към оранжево, Точно както направиха и с Pool Party (China Glaze). За радост имам малко над половин пълно шишенце от моята си. Знам, че снимките ми не са достатъчно добри и се чудите защо толкова го възхвалявам, но ако имате възможност да го носите веднъж или поне пробвате, ще разберете какво имам предвид. На който съм го дала, не е искал да ми го връща. Можете да го купите от вносителите Beauty1.






Няма коментари:

Публикуване на коментар