събота, 12 юли 2014 г.

Essie Turquoise & Caicos

    Първият ми лак на марката и един от любимите тюркоази (за мен по скоро мента). Голямо беше желанието да се сдобия с него. Преди 4 год. нямаше на никоя марка бюджетни такива, а не мен тогава 17 лв за лак ми се струваха безобразно много. Сдобих се с него благодарение на много мила и отзивчива съфорумка. И така бавно, но славно продължи да нараства колекцията ми. Днес направо ме е срам да кажа като ме питат колко лака имам. Но като съм лакомия... :)
    "Turquoise & Caicos" е от лятната колекция Resort 2010. В нея има още 3 пастелни цвята - розово (Splash of Grenadine), синя лавандула (Lapis of Luxury) и бежово (Playa Del Platinum). Аз имам всички, защото мерака да събера цялата беше голям. Естествено най-носен е именно Turquoise & Caicos. Ако ме следите редовно ще знаете какво "изпитвам" към тази гама. ;)


     Няма да се очудите за формулата и проблемите ми с нея. Всеки път пиша как от всички марки, най-мразя тази. Всичко що е минало през ръцете ми, ме е изнервяло. Черти, необходими 3 слоя и задължително балони. Общо взето кофти тръпка, ако реша да слагам Essie. Тук също не е по-различно.



    Справих се с 2 слоя при може би четвърто лакиране с него, но на места прозира и ако сте свикнали маникюра ви да е перфектен, няма да си спестите трети. Балони имаше и само топ лака ме спасява, иначе нямаше да задържа нито този, нито който и да било Essie. Ако не бях толкова загубена и да държа нещо само заради цвета, досега да съм ги разкарала.




   Много спокоен и винтидж ментов цвят е. Не сте ли свикнали на ярки, този ще е много подходящ да започнете да носите такива. Мисля, че по всяко време на годината бих го носила, защото не е натрапчив. Странно при тези ми размисли в момента, но винаги посягам към него през лятото. Зимата съм свикнала да нося тъмни и червени лакове като цяло.


    Трайността беше ден този път. Не помня предните колко е била, но сега на един нокът се обели на цяла люспа и по-късно на друг. Дали причината е в това, че взех по-продължително време душ не знам. И без това ми омръзна, исках нещо по-цветно и го смених.
    2 слоя за 10 минути не успяха да изсъхнат и си сложих Poshe, понеже се налагаше да излезна. При допир с нокът, ставаше черта.
     Ако решите да си купувате мента/тюркоаз от професионалните марки, ви съветвам да погледнете Zoya или Orly. Много по-качествени са за мен. Но знам, че има и момичета, при които Еси издържат и се нанасят без проблем.
     Този все още се намира, само че пълната цена за България от 17 лв не бих платила никога вече. В ибей го има и излиза 12,50 лв при един от топ селърите - цък

2 коментара:

  1. Маникюрът е много хубав, и цвета и формата.
    Много бих искала да направиш публикация за това как точно си оформяш маникюра, как си поддържаш ръцете, какви инструменти и продукти ползваш.
    Това ще бъде много полезно за такива като мен , които не могат сами да си направят ноктите, а честно казано иска ми се да мога, защото не ми се търчи все по салони.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Изобщо не се бях сетила за подобна публикация. А уж щях да пиша само за маникюр... :) Благодаря ти за тази насока. Ще се постарая след почивката да я напиша.
      Рядкост са салоните и жените, стоящи срещу клиента, които могат да си вършат работата добре. Затова за мен най-добрия вариант с оглед на това колко съм капризна, си остава домашната поддръжка. Същото е и с грима. След като видях на какви "сръчни" ръце попаднах за важен повод, не допускам повече тази грешка.

      Изтриване