вторник, 1 юли 2014 г.

Kiko Cupcake 651

    Струва ми се излишно да повтарям едно и също относно поредния пясъчен Кико. Същите характеристики като на останалите, които ви показах досега. Перфектна покривност дори на един слой, трайност на 2 слоя при мен 4 дни и свалям, защото ми омръзва. Обра много комплименти и ме оглеждаха интересно незапалените по маникюр. Разпитват откъде е купен, каква марка и т.н. Определено няма да останете незабелязани с някой лак от серията. :)
     За съжаление не е наличен вече, но според мен той е най-невзрачния от цялата колекция. Но моето мнение нека не е меродавно, защото розовата гама ми е последна в графата по харесване. Ако все пак искате, има още 5 свободни за продажба - цък






    Частиците му са червени и сини, приличат на ягодови и морски соли. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар