вторник, 19 август 2014 г.

Classics, Golden Rose, Gabrini

     От доста време имам лакове, за които все не остава време да пробвам и миналата седмица им дойде реда. Е, не на всички. Само няколко, но все пак е нещо. :) Липсваше ми тестването като преди и ще гледам да се поправя. В жегите ми се мързелува, но с очукан маникюр не мога да стоя и се прежалвам. Ще ги опиша с 2-3 изречения и няма да изпадам в подробности. С този пост целя най-вече да покажа реално цветовете, макар да са доста капризни точно тези лакове.

                  Classics Metallic 08 - покрива на 2 слоя. Очаквах да ми подчертае недостатъците, но не го направи. Цвета е много хубав зелен хамелеон. Стои добре на кожа с жълт подтон като моята. Цена - 3,50 лв.









               Classics Metallic 03 - златистокафяв металик със зелен подтон. По-рядък и воднист от 08-цата и леко прозиращ на 2 слоя на места, но не ми се слагаше трети. Има на доста марки същия цвят, затова и го сравних с едно Opi от Спайдърменската колекция (ако не се лъжа), което имам от много време и също си чакаше реда за проба.





    

    Opi Just Spotted the Lizard (на показалеца и безименния) ft. Classics Metallic 03 - OPI е малко по-зелен от Classics. Отново на 2 слоя, но и той е леко воднист.




            Golden Rose Rich Color 17 - едни от най-удобните четки има тази серия на Голдън Роуз. Трудно ми е да определя цвета на 17 номер, може би коралов. В шишенце има и розово сякаш, но на нокти при мен не избива такъв подтон. На 2 слоя покрива.



             Golden Rose Rich Color 19 - този е още по-готин от 17. Чуден ярък летен и морски тюркоазено/петролен син цвят. Много прилича на OPI Fly, Pastel 68 & Flormar 429. Дори на един по-плътен слой покрива добре. Ако нямате подобен, пробвайте го. :)





          На живо е много по-хубав, отколкото изглежда на снимките. :)



Gabrini Summer Edition M108  - стара лятна колекция с приятни и свежи цветове, но... с 
кофти нанасяне. Точат се и се сгъстяват след време. Освен това са и много нетрайни, затова не бих препоръчала. Разделих се с всички май. Има по-качествени лакове за левче отгоре. Струват по 1,50 лв. По-добре доплатете още 50 ст. и си вземете Флормар.
Цвета на 108 е зелен тюркоаз, ако може въобще да съществува такова определение. Друго не успях да измисля. :0 Покрива на 2 слоя. Шимър е.




               Gabrini New Collection N 20 - New Collection е още една лимитирана колекция на Габрини. Имах още 4 цвята от нея, но ще си оставя само тъмночервения, понеже останалите вече не ме кефят. Тя е сравнително добра, обаче не ме впечатляват с нищо цветовете от нея. Този пък (N 20)  го намирам за доста мрачен зелен и не се харесвам с него. Затова ще се разделим.

                

 



                Gabrini New Collection N 17 e много тъмносин крем с шимър частици, приличат ми дори на брокатчета. Определям го като крем, защото за мен шимър лаковете са изцяло с блестящи и много ситни частици (като едното Габрини), докато при този не знам дали виждате, но са малко и по-едри. Има и копие на Пастел, на което обаче не са толкова видими. То е 11 номер.




   Толкова от мен за днес. Хубав слънчев вторник. ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар