петък, 22 август 2014 г.

Empties...или продукти за устни, които отидоха в коша

    Здравейте :)

    Този месец ми стана навик за такъв тип публикации, но трябва да приключа с тях като изхвърля старите и изразходени продукти. Някои пазя от сантименталност, защото ми харесват и не се произвеждат или не успявам да намеря. Трябва да се примиря вече и да освободя място за нови, по-хубави и вълнуващи придобивки. И така... ето какво отиде на боклука. Никак не страдам, повечето са полупразни, затова не ме е яд. :-)


   Golden Rose Ultra Diamonds Volume Lipgloss 104 - един от любимите ми глосове някога. Жаки го препоръча още преди години във форума и аз го взех. Макар да не ползвам вече почти гланцове, този ми е полупразен. Цвета е приятен малинен с безброй блестящи прасковенозлатисти частички.



Придава ефект "сиропирани" устни и визуално увеличава размера им (малко), блясъкът е като огледален. Не лепне, но трайността му за този клас е задоволителна. В зависимост от това дали пиете/ядете може да издържи до 3 часа. Обожавам малинени цветове, затова и този ми стана фаворит. Естествено, не е плътен, но върху червило стои ракошно. Самостоятелно придава съвсем лек подтон. Аплкаторът му е четчица, макар тъничка, на мен ми беше удобна за нанасяне. Аромата е приятен, но плодовите такива винаги са ме печелели мен. Струваше около 5 лв може би, нямам точен спомен. Бих си го купила пак, но ако започна отново да използвам редовно глосове.




   Avon Supershock Mascara - много хвалена спирала и аз отново се подлъгах по многобройните добри отзиви, грешка! Не е за моите мигли, ама никак. Току що отворена, стоеше някак суха, а се вижда че туша си е ок. Нанесена нямаше почти разлика с това дали имам спирала или не. Нито удължава, нито извива, нито ми придава обем. Трябва да напластя сериозно, за да подчертае поне мъничко миглите ми. Четката и също идва прекалено голяма за моите навици. Оставила съм я на майка ми, но тя слага много рядко такъв продукт. Не бих купила след като съм си намерила моята спирала. Струва 7-8 лв обикновено.


  Oriflame Power Shine Lipstick "Frosted Champagne" & "Peach Nectar" - тези червила ми бяха любимите преди години. От "Frosted Champagne" ми е трета опаковка. Много обичах цвета и ефекта върху устните ми. Супер приятен бежов нюд със сребристи блестящи частици. Не ми изсушаваше и придаваше невероятен блясък. Показвала съм ви го как стои в публикацията "Vintage Romance". Ползвах го доскоро, но е старо вече и ми се струпва във вътрешната страна на черти. Прасковеният цвят "Peach Nectar" беше лимитиран (преди години) и него харесвах много. Той е с sheen завършек. Придава здравословен и лек коралов нюанс, подчертава естествения цвят на устните. Изтриваше се по-бързо от Шампанското. Пролетта Орифлейм обновиха серията, но аз вече нося почти изцяло пастелни червила и не се заинтересувах. Също пуснаха и глосове, има доста мнения в Бг блог пространството за тях. Опаковката - под формата на стикове са. Грамажа обаче за някои момичета се стори малък предвид цената. Струват 6-7 лв, когато са намаление.





     Oriflame Gloss Berries "Raspberry Sorbet" - глос като глос. Не лош, но и не е нещо особено. Не е лепкав, затова и не е особено траен. Издържа около 2 часа. Имах още 2 цвята от колекцията от общо 5 - Strawberry Kiss & Clouderberry Cream. Тях отдавна изхабих и съм изхвърлила. Всички имат лек цвят, подчертават естествения пигмент на устните. Е, прасковения не придава малинов/ягодов нюанс. :)




 Avon Glazewear "Natural Flux" - много приятен нюд, който стои страхотно и с опушени очи, и с ежедневен грим (само спирала). Основния цвят на глоса определям като ванилия с фини прасковени частици. Показвала съм го, напр. тук 
Тази серия ми е една от любимите. Особено "Pink Shine", от който изразходих 2 броя. Не са лепкави, усещането при нанасяне е комфортно. Издържат около 2 часа.




      Bell Light colour Satin Lip Gloss 211 ми е май най-любимия глос. Купих си го случайно от Созопол едно лято (преди 7-8 год.) и още пазя опаковката, защото не съм го виждала никога повече. Дори открих само тази снимка в нета, явно серията отдавна не се предлага.


    Прави устните много меки, буквално като сатен е усещането. Не е лепкав, а цвета му е много хубав прасковен с фини частички. Придава съвсем лек блясък на устните. Върху червило също стои готино. Мирише супер - на тропически плодове. Апликаторът му е удобен за нанасяне. Опаковката е пластмасова, доста стабилна. Само надписите са се поизтрили, но е нормално за толкова време. Останало ми е малко на дъното, само че няма как да бръкна до там и да взема. Купих го за 5-6 лв тогава. Количеството е 9 мл. Определено си заслужаваше. Запазила съм си опаковката, разбираемо защо и си ползвам четката с друг глос понякога.



     Avon Liv Botanicals Naturally Glossy Lip Conditioner (7 мл) е подобен на глоса на Bell, но цвета му е по-лек. Има такъв подтон, само че основният е прозрачен сякаш. Цвета на опаковката е мътна, затова ми беше трудно да преценя. Вижда се обаче нанесен до него, че си приличат. (последният отдясно наляво). Няма аромат почти и текстурата му е "фина", не се усеща много нанесен. Мисля, че серията е спряна отдавна. Имаше тоалетна вода и май някакви продукти за тяло още, но аз взех само това балсамче за устни. Тогава бях на такава вълна. Глоса  свърши преди доста време, но и неговия апликатор ми е удобен - затова го държа. Мисля обаче, че ще хвърчи към кофата, защото имам достатъчно други, на които мога да ползвам и време да запратя скоро на същото място. :)

   И за край на този дълъг пост ще ви разкажа за тези 3 балсамчета, които ми се размотават от доста време на тоалетката/ в козметичните несесери. Време е да ги хвърля вече и реших да ги включа тук.


    Балсама на Nivea Star Fruits Cherry имам от 10 клас сигурно. Не знам с какво е правен, но аромата му е много леко променен. Още ухае хубаво на череша. Аз съм с естествен червен пигмент на устните и с това чудо, стават по-ярки и наситени. Мазничък е, като вазелин направо. Не бих казала обаче, че е нещо особено откъм грижа. Доста ревюта съм изчела за балсамите на марката, но не съм купувала други. Миналият или в началото на този месец, се сдобих с един от новите lip buttery - с ванилия и макадамия. Беше на 50 % в ДМ и не устоях. Още не съм го отворила, че мажа други в момента. :)


   Oriflame Essentials Lip Balm with Vitamin E - беше от една зимна колекция и особено ми допадна заради аромата му. Ухае на любимият ми Спа балсам на марката, който за съжаление спряха като подмениха опаковката и формулата му. Няма нищо общо със старият в квадратна бяла гилза. Бял на цвят, усещането при нанасяне е - меки, подхранени и хидратирани устни. Макар да не е зима в момента, си го ползвам и съм доволна. Слагам и през деня, и вечер преди лягане. Не е впечатляващ, но са ми останали няколко мм от него и си го доизразходвам. Все още е в срок, има до догодина по това време и затова не го хвърля. Редовно пускат подобни сезонни серии, само опаковките и шарките са по-различни. Балсамите струват по 3,90 лв. когато са намалени.
    Garnier Medium 20 Sun Protection Lip Care е най-голямата ми грешка! Яд ме е за парите, които дадох - платих 7,80 лв  (да, питате се как помня колко струва нещо, купено преди 5-6 год., но когато се издъниш с покупка понякога ти държи влага дълго време или поне мен. Не обичам да си хвърлям парите на вятъра, макар да не съм за 5-10 или 20 лв.), понеже тук никой не купува подобни скъпотии и поръчах, сигурно ми сложиха 200 % надценка. Устните ставаха гадни бели, вероятно това ги предпазва от слънцето, но мен ужасно ме дразнеше и поради тази причина на съм го използвала почти. Както споменах с естествено пигментирани устни съм и точно такива "цветове" ме правят да изглеждам като болна и мъртвец. Дали липсват и 5 мм от него. Аромата му също беше странен. Общо взето несполучлива за моя милост покупка. Виждам, че го има в сайта на Гарниер и явно все още се продава.


   Отвикнала съм да говоря за глосове, както и да ползвам и ми беше голяма мъка да подготвя тази публикация. Трябва да се поправя. Радвам се, че "затворих" още една страница и продължавам напред с други нови продукти.
    И тази седмица измина много бързо, лятото върви към своя край....а как не ми се иска. Покрай дипломирането сякаш не усетих последните месеци... но стига толкова за днес, наслаждавайте се на слънчевите лъчи и прекарвайте повече време навън. Зимата ще ви липсват тези дни. :)

3 коментара:

  1. Аз толкова много неща съм натрупала, че никога не мога да изхабя докрай. Всъщност никога не ми се е случвало да изхабя червило, гланц или сенки до самия им край :D :/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А, сенки и аз не съм изразходвала докрай. Много искам да се случи, но като не спирам да купувам - няма как. :D

      Изтриване