вторник, 5 август 2014 г.

Maxi skirt

    Бързам да пробвам прословутите "canvas shoes" или гуменки на бг, с които почти всяка втора блогърка ме дразни в Instagram. Жива да не бях, толкова леки и удобни затворени обувки не бях слагала на краката си. Имах ранички отзад на глезена от високите сандали (понеже са нови) и очаквах, че едва ще се прибера, но уви. Изобщо не ги усещах. Съвета ми е да вземете номер по-големи от това, което носите. Така прочетох в коментарите, така и направих. За чехли, сандали и пантофки винаги 37 купувам, но както и двата ми чифта гуменки на Miss Fiori са 38 номер, точно така е и с тези. За тях си взех тези чорапки/терлички. Не мога да нося на бос крак затворени обувки.

    Съчетах ги с тази пола, която ви показах скоро в покупките. Обличам я за 5-6 път сигурно и се чудя какво бих правила без нея. Много удобна и стилна е. Редовно ме питат откъде съм я купила. За чантата е същото. Почти всяко второ излизане ми е с нея. Ходи си с всичко за мен. :)
Може да е малка за някой, който е свикнал да носи много принадлежности с него, но аз лично много си я харесвам и не ми е проблем да се огранича до най-необходимото.
















     Хубав и усмихнат вторник. :)

9 коментара:

  1. Много хубаво ти стои! Обожавам такива поли и рокли <3

    ОтговорИзтриване
  2. Много готин аутфит :) А какво е червилото - много ми харесва !

    ОтговорИзтриване
  3. Няма по-удобно нещо за лятото от "maxi" поли и рокли :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ми е трудно да си купувам дълги поли, а рокли още повече. Всичко ми се влече по земята. Иначе стоят супер, но за съжаление съм си тапа. :0

      Изтриване
    2. Не ми изглеждаш "тапа".На мен пък всичко ми идва късо, а аз искам да е до петите и трудно си намирам достатъчно дълги рокли :))

      Изтриване
    3. "Тапа" звучи много нехубаво :) Мини-гадже ми се струва по-подходящо :)
      И аз обичам макси полите, но рядко си намирам подходящи (висока съм поочти 160 см).

      Изтриване