петък, 26 септември 2014 г.

Golden Rose Matte Velvet Nail Lacquer 105

    Не съм фен на матовия маникюр, защото харесвам повече крем или шимър завършек, затова и не се сдобих с Golden Rose Matte Velvet 105, макар много да ми допадна точно този нюанс на зеленото. Приятелка обаче си го взе и успях поне да видя дали съм изпуснала много. Тествах го, дори първоначално писах в публикацията, че показвам заради цвета.... покрай наводнението беше единствения хубав при мен и си казах ще го слагам. Стори ми се много по-красив от преди това.



    Не го оставих матов обаче, а му сложих слой Poshe. Издържа 5 дни плътно и го свалих на 6-я с минимални забележки. Не повярвах, че може да издържи толкова и се оказа идеален за положението, в което бях тогава.



    Никак не е лош между другото, интересен зеленикав цвят. Очудващо аз нямам такъв в колекцията си, а съм голяма сврака щом стане въпрос за зелено. Освен това е и само на един слой на долните снимки. Изсъхна сигурно за минута или 2 максимум.




    Ако търсите ефектен матов лак и харесвате зелено, дайте шанс на GR Matte Velvet 105. ;)
Цената му е около 3 лв.


3 коментара:

  1. Перфектен маникюр както винаги.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Този беше едно от най-бързите ми лакирания. Веднага след баня за има-няма минута го сложих. Може и да е по-хубав де. ;)

      Изтриване
  2. Чак изглежда холограмен на някои снимки :O

    ОтговорИзтриване