петък, 31 октомври 2014 г.

Празни опаковки (октомври)

    И този месец отмина много бързо. Сравнително малко са празните ми опаковки, но и по-добре. Знаете какъв чаршаф става поста. Исках днес да направя грим за Хелуин с палитрата на Kryolan, която вчера получих, но имах доста работа и не успях. Та дори и за маникюра, който бях намислила не остана време. Аз и не празнувам този ден, така че винаги мога да спретна един по-шантав грим. Поне ми пристигнаха най-накрая и останалите желани четки на Zoeva, които поръчах наскоро и се разведрих. Тези от вас, които ме следят във фейсбук ги видяха. :)
    Започвам с изразходените продукти:

 
  1. Oriflame Fruit Cocktail Shower gel много приятен плодов душ гел. Ухае тропично и екзотично – на ананас, манго, маракуя... ей такива плодчета. Розов на цвят, но какъв иначе би могъл да бъде? Имах и кремчето за ръце от серията, леко и идеално за лятото.


  2.  Le Petit Olivier Peche Bianche Shampoo мек шампоан за нормална коса с екстракти от праскова и цвят на лозе. Марката тази пролет навлезна на нашия пазар и й се носи славата за такава без вредни съставки. Не останах впечатлена. Има гъста и плътна бяла формула, ухае приятно на праскова. Прави обилна пяна, но почиства явно прекалено и косата ми ставаше супер суха. Да не кажа като метла. Още след второто измиване имах пърхут и спрях да го ползвам. Дадох на майка ми, макар тя да се боядисва, при нея го нямаше този проблем. Струваше около 5-6 лв, но не бих повторила.



  3.  P2 Ultra Intense Hand Butterоще миналата зима го изразходихме у дома, но не съм писала за него и понеже му е сезон, реших да го покажа. Пазя си кутиийката, ако ми потрябва за нещо. Точно масло е правилната дума за продукта, много гъсто и хидратиращо. Идеално е за суха кожа. С бяла на цвят консистенция и оставя лек филм. Аромата му беше специфичен, но за мен не неприятен. Яд ме е, че още не се продават продуктите на марката тук. Имат богат асортимент, а цените са ниски.



  4. Oriflame Nature Coconut Hair oilгорещо олио за суха коса. Ползвам втора опаковка тази есен. Ами никакъв ефект не виждам от него. Мирише приятно в банята, но толкова. След изсветляващия гел на Лореал го ползвах, слагах и маска, балсам и пак нищо. Явно ми идва слаб вече и търся по-подхранващи и хидратиращи терапии. Преди години съм си вземала отново, та и от тогава не помня да ме е впечтлил. По 1,90 са на промоция обикновено, ама не си струва.
  5. Oriflame Pop Glam Body Lotion Vanilla Shakeтази опаковка пазя от няколко години, защото серията ми беше много любима. Страдах, че я махнаха и ми останаха един сапун и по мъничко от 2 тоал. Води. Аромата е страхотен, на ванилов шейк и има такъв цвят. Доста течна консистенция, попива бързо и хидратира добре през топлите месеци.


  6.  Refan Spanish Bluebell Soap Spongeочаквах след 3 ползвания да е за кофата, а и такива бяха отзивите на приятелка, но я съм я употребявала сигурно 10 пъти. Идеална е за бърз душ, ако искам и ексфолиация понеже си е грубичка




      Аромата е точно на пролетни цветя – зюмбюли. Още щом я намокрите се разнася. Не се пени кой знае колко, но почиства добре. Имам още 2-3 нови гъбки, но от други видове.





             И втората порция :)


 1. Loreal Sunkiss Jellyизсветляващ гел, който по случайност видях и прочетох, че не е като боите уж. Исках леко да изсветля, да се получи подобно на балеаж. След като го купих разбрах, че не падал като тониращите кремове, а пак един вид все едно сте боядисвани. Съжалих, но късно и реших да се мажа, пък каквото сабя покаже. Наистина имаше ефект, макар и лек, като целуната от слънцето стана косата. Избрах 2 номер, естественият ми цвят е кестеняв като лятото става с тон по-светла. Приятно се получи, но толкова ми се изтощи и изсуши косата, че определено не бих повторила. Опаковката ми стигна за 6 нанасяния, но по малко. Ако слагах както трябва, предполагам за 3 пъти щеше да отиде. Често го намалят и си го взех за 10 лв. Иначе ухаеше приятно.



 2. Deva Cellulite Body Gelантицелулитен гел, от който не видях никакъв ефект. Макар да не ползвах сутрин и вечер редовно, както е отбелязано на опаковката, освен охлаждане нищо друго не направи. Наскоро и друга блогърка писа, че е безполезен, така че грешката не е в моя телевизор. Мирише силно на алкохол.
 3. Avon Senses Garden of Edenкартинката на стикера отпред е перфектният за този душ гел. Ухае на райска градина от тропически плодове и цветя. Усещам ананас, маракуя, starfruit….напомня ми и на дъвките хуба-буба. С удоволствие пак ще си взема отново, но като намаля запасите. Подобен е на Плодовият коктейл на Орифлейм. Има и подобен на него наситенорозов цвят. Пени се добре, но както повечето такива продукти, аромата е само на гъбата и в банята, по кожата не остава.
 4. Farmona Magic Spa Energia Pomaranczyолио за вана с аромат на портокал. Има супер готин и естествен мирис на портокал. Количеството обаче беше прекалено малко и едва успях да нанеса на двата си крака. Не се и разпени почти. Нямаме вана, но и не ме очарова за да си го купя за под душа.


 5. Avon Naturals Moisturising Hand Soap Cucumber & Melon антибактериален течен сапун с краставица и пъпеш. Имам отделно ревю за този сапун. Мирише приятно и нежно. Не усещам да ми изсушава кожата, икономичен е. Има обаче толкова голям избор по магазините, а и беше лимитка. Няма да ми липсва, но не беше лош.
 6. Nivea Intimo Delicatoот години ползвам интимните гелове на марката. По принцип си купувам от Sensitive, но когато няма от него вземам този обикновения. Ухае нежно на маргаритка. Полупрозрачна и сякаш леко перлена е текстурата му. Не предизвиква сърбеж или зачервявания, чувствам се свежа и май това е. Струва около 6-7 лв. Една опаковка ми стига за 4-5 месеца сигурно, а го ползвам всеки ден. ппределено е икономичен.

    Пожелавам си още повече следващият месец. :)

2 коментара:

  1. Garden of Eden ми е най-любимия душ гел на ейвън! <3

    ОтговорИзтриване
  2. Въобще не ги харесвам тези гъби на Refan. Имах една , но беше супер груба и имах чувството,че си свалям кожата :(

    ОтговорИзтриване