събота, 18 октомври 2014 г.

Schauma Cream & Oil

     Последната година съм станала голям експериментатор щом става въпрос за шампоани и всякакви други продукти за коса. Преди това освен Head&Shoulders не ползвах абсолютно нищо друго, понеже имах бързоомазняващи се корени, появяваше се пърхут и т.н. - нито балсами, нито маски. Косата ми расте много бързо, гъста е и нямаше кажи речи нужда. С течение на обстоятелствата обаче започнах малко по малко да вкарвам леки спрейчета за термозащита, серум за сухи краища, детски спрей за лесно разресване и до днес вече не се страхувам да посегна към нещо по-различно в магазина. Така стана и с Schauma Cream & Oil. Имах подарък от приятелка - ваучер за рождения ми ден за ДМ, който трябваше да оползотворя.
     Още преди да влезна в дрогерията, видях изкарани отпред в голяма метална кошница няколко вида Schauma. Цената им беше 2,89 лв за 400 мл. След малко чудене си избрах този с арганово масло. Казах си, че дори да не го харесам, майка ми ще го оползотвори.
     В началото на септември започнах употреба и останах приятно изненадана. Бях чувала няколко пъти от майка ми, че не били добри шампоаните им, затова и не посягах досега към тях. Очаквах да ми утежни косата, да се омазнява бързо или пък да ми се появи пърхут и т.н. Не се случи нищо такова. Консистенцията му е като на лосион за тяло - плътна бяла, но не прекалено гъста и има страхотен аромат, който е от ориенталски тип. Мирише си почти като парфюм. Напомня ми малко на Mythic Oil, но е доста по-силен от него. Пени се добре под душа и измива без да пресушава. Дори напоследък практикувам с всички шампоани само веднъж нанасяне. Не чувствам нужда от втори път. Както краищата, така и корените ми са хидратирани. Усещам косата си жива, мека и повдигната от корените. Придава и лек блясък.



     С 2 думи - хареса ми. Не видях никакъв негативен ефект от шампоана. Не препоръчвам за много сухи и изтощени коси, защото мисля че за такива е слаб. След последните 2 "терапии" с изсветляващия гел Loreal Sunkiss Jelly, положението хич не беше розово. Супер изтощена и пресушена, не реагираща на никакви маски и масла, стана косата ми. Буквално сякаш ги изпиваше, но не виждах ефект. Използвах още 2-3 пъти и дадох на майка ми. Трябваше да посегна към нещо по-силно. На нея и се отразява добре, макар че тя от 20 год. се боядисва. Ефекта е както при мен преди последните процедури с гела. Питах я няколко пъти как го намира, има ли някакви оплаквания, но каза че всичко е наред.
     Ако сте експериментаторски настроени като моя милост, нямате проблеми със скалпа /пърхут/ или много изтормозена коса, пробвайте. Редовната му цена предполагам няма да е повече от 5 лв. Ако не ви хареса, дайте на някой близък да довърши опаковката. :)

2 коментара:

  1. Иве, Head&Shoulders помогна ли ти при борбата с пърхута или ползва нещо друго? Защото в момента и аз наблягам на него, тъй като той май единствен ми действа добре на този проблем, макар че не харесвам много състава му, но поне ми успокоява скалпа.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, точно той ме спаси. Имаше един период, в който сменя ли го и след второ или трето измиване ми се появяваше отново. Но от няколко месеца ползвам други шампоани и нямам. Иначе на третия ден косата ми се омазняваше в корените, въпреки че доста хора го намират за нормално това. В момента я мия на 4 дни, защото е станала безформена, но мазни корени вече не виждам.

      Изтриване