събота, 22 ноември 2014 г.

31 дни с Realash

    Измина един месец откакто започнах употребата на серума за сгъстяване и удължаване на мигли Realash, който ми изпратиха от Realash Bulgaria. Не съм пропускала нито ден и според мен има малък ефект вече (нанасям вечерно време като очна линия и освен това под долните мигли също). По снимките вие само ще прецените колко и дали е започнал да "действа". Според мен не е никак зле постигнатото до момента, като се има предвид, че спиралата ми вече е за коша. Позасъхнала е и ми слепва миглите, но не я хвърлям - чак другият месец ще имам нова, а аз не мога без нея. Като дупе и гащи сме. :D Не мога да кажа с колко точно са израстнали, но ефекта който забелязвам е при слагането на спирала - преди се цапах малко в зоната, в която се слага очна линия. Сега това го няма, явно са се повдигнали леко от корените. За сгъстяване ми е трудно да определя, но сякаш още няма видим ефект. Може би като изминат 3 месеца ще е стане ясно.

     Ето снимките от преди месец и преди да започна употребата на серума:




     След месец (не съм слагала нищо под спиралата!):



Няма коментари:

Публикуване на коментар