събота, 15 ноември 2014 г.

Catrice Velvet Matt Eyeshadow 040 Al Burgundy

     Тази есен на пазара се появиха нови сенки в асортимента на Катрис и след многото добри отзиви, си избрах любимият ми цвят "бордо". Почти 2 месеца стояха запечатани в шкафа, но в края на миналата седмица реших, че е крайно време да надвия мързела и да започна да се гримирам отново. Не бях слагала сенки много време (над 3 месеца) и се уплаших, сякаш за първи път хванах четка. Трепереше ми ръката, но дори тогава се работеше супер лесно с Velvet Matt. Обещанието от производителя за копринена текстура е изпълнено.



      Сенките се нанасят буквално като масло, толкова са меки. Супер пигментирани дори без база, но в същото време падат доста при нанасяне, ако ползвате мека четка. Препоръчвам първо да гримирате очите и след това лицето. (Вижда се от едно пипване какъв цвят вадят и по повърхността каква е текстурата им.)



 * Аз все пак намерих начин, по който да не ми се посипват бузите - Zoeva 223. Самите косъмчета на четката са синтетични, които са ви познати от тези за кремообразни ружове и сенки и е доста сбита. Това спомага да задържа сенките и те остават само по клепача. Преди това нанасях с тази (най-долу на снимката), но тя е мека и ги разпрашва доста.


      Друг недостатък е, че се напуква самата повърхност. Преди да ги купя огледах добре всички на стелажа, защото бях изчела вече няколко ревюта и доста блогърки се оплакваха. Само тази изглеждаше здрава, но днес забелязах пукнатина и в моята.


Вероятно при отваряне от температурата или по някаква друга причина, се напуква. Със сигурност моята беше здрава до преди няколко дни. А и ако ги изпуснете, съм сигурна че няма да останат непокътнати, затова внимавайте. Не препоръчвам и да се носят при пътуване. Опаковката е стандартната за единичките на Catrice.
     Да помрънкам на вносителите и аз за стикера встрани - моля ви не го лепете на място, на което се пипа и пръстите ви лепят от него след това. Много е досадно. Предпазната прозрачна лента най-отпред е достатъчна. Тя се къса и по нея също може да се разбере дали са отваряни.


      Като качество иначе сенките са много добри. С база не помръдват по цял ден. Аз ги ползвах с NYX HD Eyeshadow Base. Ако сте с мазен клепач може да има леко избледняване, но при мен са бетон от сутрин до вечер. Цената им е 8,19 лв и са налични още 5 цвята. Въпреки някои минуси, не съжалявам че ги купих и ще ги ползвам с удоволствие. Цвета им е страхотен.

     Направих 4 различни грима с тях през седмицата и ви ги показвам. Може да се експериментира много с различни комбинации.
    
      Първият е точно и първият ми "опит" от няколко месеца, бях като с 2 леви ръце. Признавам, ако бях се постарала и имах намерение да се гримирам, щяха да се получат много добре и преливки и всичко. Уви, отдръпването от сенките си оказа влияние, но със следващата употреба започнах да влизам в крак. Вижда се, че дори тогава не изглежда супер зле постигнатото, което показва че не са трудни за работа и блендиране.





      Следващите комбинации вече бяха по-успешни, но и имах желание вече.
      Тук ми беше труден избора на червило, та накрая смесих бордо с нюд, но ми се струва че с един съвсем светъл глос би било най-добре.



     Третата (използвах палитрата Avon Berry Love от четворките) и в ъгъла е Catrice:




      За последната - ползвах Sleek Vintage Romance и в ъгъла отново Al Burgundy.




     На 3 от комбинациите съм и с новият фдт на марката "Nude Illusion" 020, за който ще пиша идните дни впечатления. Вече го поносих достатъчно.

4 коментара:

  1. Много добри сенки!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасни сенки. Чудесно си се гримирала <3 Много ми харесват вторият и последният вариант :)

    ОтговорИзтриване
  3. Този цвят много ти отива, а и различните гримове са чудесни :)

    ОтговорИзтриване