понеделник, 10 ноември 2014 г.

Zoeva 227 Soft Definer ft. Kiko 200 Eyes Brushes

     Здравейте.

     Днес ще ви представя една от най-използваните ми четки за очи през последната година (Zoeva 227) и сравня с блендиращата такава на Кико No. 200.
     Zoeva е немска марка, която стана много популярна сред блогърите с качествените си и в същото време достъпни като цена четки, а в България всичко започна от bg-mamma. Малко по-малко се запалих и аз, като вече притежавам около 15-20 броя. Изключителна доволна съм от всички с изключение може би на една, на която не успях да намеря приложение или просто не свикнах с нея. Откакто ги имам, не ползвам почти никои други от наличните ми четки, освен плоските за нанасяне на основен цвят сенки на клепача, когато Smoky Shader-a ми е мръсна и някои за ружове и пудра.

 
    Вляво е Кико, в средата първата ми Zoeva 227 (прощавайте, но не я бях почистила преди снимките) вдясно е втората и все още чисто нова 227. Виждам малка разлика във формата и чак сега пишейки поста осъзнавам, че не е точно същата, а една която бяха пуснали напролет и съзирам надписа Luxe пред Soft Definer. Надявам се да върши същата работа като стандартната. Ако ли не феята на поръчките ще бъде тероризирана. :D


     Zoeva 227 Soft Definer е спрягана за копие или по-скоро сходна с известната 217 на МАК, която все още не съм склонила да си купя. Някак не ми се дават почти 50 лв, но съм сигурна че някога ще го направя. Не знам до колко си приличат, защото не съм виждала другата, но 227 е идеалната блендираща /смесваща/ четка, на която съм попадала до момента. Помня когато показах грим направен с току що получените ми първи четки на Zoeva и човек с опит възкликна, че ако не ме бил познавал и не бил виждал мое творение до сега, щял да си помисли че умея да се гримирам много добре от години. Разликата наистина си личеше и от тогава досега непрекъснато познати ми правят комплименти. Е, ако сте с 2 леви ръце и не ви се отдава поне малко, предполагам не мислите че четката сама ще направи грима ви. :)
     Освен, че преливките стават лесно и бързо, самата четка е удобна. За 2-3 минути мога да направя очите и няма да приличам на бита.



      Съхне бързо след изпиране, а до момента не е падал косъм от нея и формата и не се е променила или може би защото мина година откакто имам първата и не си спомням. Но със сигурност качеството е на ниво, никога не съм изпитвала трудност с преливките и въобще при работа с нея. Косъма е мек и не ми дразни клепача


      Ползвам Soft Definer само за опушване на тъмния цвят в сгъвката. Него нанасям с Pensil 230 напоследък (във формата на обърнато V - >)  или 223,231 в зависимост от това какви сенки съм избрала. Пробвах днес да прелея и двата цвята на подвижния клепач с нея, но при тях действам директно с плоската четката и почти нямам нужда от 227.
      Цената й в момента е 7,80 евро, а аз поръчах първата на 5,80 и определено 2 евро отгоре не са малко. Видяха, че им потръгна и вдигнаха немалко летвата, но в сравнение с други марки, пак идват евтино и си заслужават. Доставката е 9 евро, като можете да се комбинирате няколко души и да си ги разделите. Втората си взех напролет мисля и тогава бяха 6,20 или 6,80 евро.
     А сега няколко думи за Кико 200, с която така и не се разбрах или просто бях пристрастена към Zoeva 227 и след 2 пъти употреба, не потретих. Вече е при нова собственичка, която е много доволна и няколко пъти ми благодари за нея.


     Както видяхте и на горните снимки, космите и са по-дълги от тези на Zoeva 227, по-обемна и разперена е. Имам немалък клепач, площта за нанасяне на сенки ми е нормална, но тази четка ми дойде прекалено голяма и освен това "жилава". Самият косъм е някак твърд, груб и усещах драскане, дискомфорт при употреба. Заради това и не успявах да направя толкова добре и толкова хубаво преливката в сгъвката. Доста повече време ми отнемаше да се гримирам с нея. Преди да я изпратя на новата собственичка направих снимките, тогава се и и сетих за точно най-малко използваната от мен Zoeva в колекцията ми. Говоря за 228 Crease.


  
     Оказаха се с почти еднаква форма, но косъма на Zoeva 228 е по-мек и не е толкова разперена. Нея съм я ползвала май веднъж и пробвах да контурирам носа си, но тази "техника" все още не я умея и затова си отлежава.
     С 2 думи, Кико 200 не е лоша четка и може би е въпрос на навик да се свикне, аз обаче не виждам смисъл да се тормозя след като имам добър нейн заместник и помощник. Тя струва 9,90 евро и не мисля че си заслужава толкова, но когато има намаления в сайта, излиза изгодно и e на по-приемлива цена. Пристига в обикновено пликче и космите са в прибрани в пластмасова тръбичка за по-сигурно, за разлика от четките на Zoeva, за които забравих да спомена, че са всяка в отделен гумен "кейс" с надпис с номер и името, затварящ се с цип. На дръжката в единият край е отбелязан номера от едната и името е на марката от другата страна.


     Вие имате ли четки на Zoeva и доволни ли сте от тях?

2 коментара:

  1. Чудесна публикация ! Четките на Zoevа, определено трябва да се ползват.

    ОтговорИзтриване
  2. Четката на Кико изглежда супер :))
    beglamorous93.blogspot.com

    ОтговорИзтриване