понеделник, 22 декември 2014 г.

Ароматни изкушения

     Всяка година на Бъдни вечер, на Коледа и на Нова Година палим свещи и ги слагаме на трапезата в красив свещник. Тогава единствено ползваме  и аз обикновено не се интересувах от такива през останалото време. Тази година обаче запях друга песен след няколко коментара и постоянно се оглеждам за нови ароматни изкушения. :)
     Първата ми свещ е с много лек аромат на роза, но ухаеше едва едва и това не ме устрои. Веднага потърсих други, добре ароматизирани. Купих си една обикновена портокалова и тази отново с роза. Още не съм я палила, нямах подходящо съдче за нея, но днес си купих от айко тази чинийка и мисля върху нея да стои. Много е сладка и е без пари (само 1,99 лв). Имаше и малко по-голяма.


    Попаднах на мнения за тези на Glade, за това не губих време и се сдобих с 2 при сегашното намаление в ДМ. Взех си Warm Spice и Spiced Apple & Cinnamon. Струват по 5,69 лв. Вече успях да пробвам и двете. Не са обаче икономични. Уарма за една вечер и няколко часа, спадна с пръст. Не че се оплаквам, но е добре да спомена. Има още един аромат, който е познат, а именно Honey & Chocolate. Отидох с намерение да я купя и се отказах накрая, едва усещах нещо.


Според мен не са и тези свещи силно ароматизирани, трябва да стоите до тях. Warm Spice ми допада повече - ухае на портокал и канела, има ориенталски намек сякаш. Наподобява ми коледни сладки също. Другата логично от името, е с ябълка и канела, но по-слаба и с тези две съставки хубава и доста по-силно ароматна е тази на Air Wick Essential Oils Infusion "Sugar Apple & Warm Cinnamon", която ми е подарък от любима съфорумка. Нея още не съм я палила, но дори от чашката се забелязва колко е парфюмирана и има осезаема разлика, сложена до тази на Glade.
Тя също е намалена в момента, мисля че е около 7 лв в ДМ. Има и светещи по 10 лв.


    Шоколада е много вкусен и ухае готино на ядки. Опитайте го, ако си падате по сладки. :)))

    Поръчвайки от beautycosmetic.biz, не можех да се сдържа като видях тези на m&m и веднага добавих с шоколада и с боровинката. Налична е и с ванилия, но не прочетох добро за нея, а и е прекалено масова съставка.


Шоколадовата ухае силно от бурканчето като шоколадова вафла. Запалена обаче на мен лично ми мирише на цигарен дим повече. За това време от годината е ок, но не е нещо уау. Мнооого подобен е Yankee Candle Salted Caramel, като той е по-силен дори. Berry Blue е с лек плодов аромат, не очаквайте силен боровинков. Приятна е, но нищо запомнящо. Тези са по-икономични, сравнени с Глейдските.


     Специално за снимките и публикацията издирвах бонбонките на марката и днес случайно ги видях в най-често посещавания от мен магазин, къде съм бляла досега не знам! Ако сте яли бонибон, а вероятно сте, тези са същите, но сякаш по-качествени и плътни на вкус. Има и други видове. Балсамчето m&m's Lip Smacker Milk Chocolate Flavoured Lip Gloss има аромат на горещ шоколад с мляко, на шоколадова вафла. Като масло се нанася и е с плътна текстура. Мазничко е, в рамките на нормалното. Хидратиращите му свойства не са подходящи според мен за напукани и сухи устни. След ядене изчезва и няма помен, че сте ползвали. Цената им май е около долар, така че нормално. Не са лоши в никакъв случай, но не очаквайте чудеса. Тук мисля, че не ги продават, подарък ми е от САЩ.



      От месец вече искам да си купя от ароматните тартове на Yankee Candle. Първоначално се отказах, след като прочетох за свещите им - не били толкова силно ароматизирани, а цените им не са никак ниски. След като приятелка обаче ми написа "как да не са, направо не се диша в стаята от тези тартове", влезнаха в уиш листа веднага. Напълних кошницата в айко и като видях 10 лв доставка, си казах не! Чудех се кой да излъжа да ме хвърли до магазина им в Стара Загора и днес най-сетне баща ми се жертва. Настана паника и ужас, когато застанах пред рафтовете. Чудех се кое първо да пробвам и гледам. Шашнах се и омешах ароматите, но пък се зарадвах на възможността да тествам. Определено не препоръчвам на сляпо. Не че има гадни, обаче някои аромати са или далеч от очакваното или не достатъчно силни за мен, затова е добре да посетите магазина.
     Не успях да помириша свещите, само едно бурканче взех, но са затворени и не усетих нищо. Нямах и намерение да купувам де, при цена 17 лв не съм се затичала. А и отзивите за едномесечна трайност на един тарт още повече ме отказа. Та, ето кои си взех аз:


     Icicles ухае на зима, на мента дори и някак снежно. Представете си някой летен морски солен аромат, но го обърнете на зима. :) Някак чист и отпускащ е аромата.
     Candy Cane Lane ми мирише на коледни сладки, ванилови бисквитки. Той също има някак зимен намек, както Icicles. Vanilla Cupcake е доста по-ванилен и "кексов" от този, затова го пропуснах. Но ако обичате онази ароматна ванилия, ще ви хареса.
     Snowflake Cookie е с силен по-сладкарски аромат. Усещам и солена нотка аз.
     Honey Glow ми мирише на мед и повече подправки, които има в някои мъжки парфюми. Подобен е Amber Glow, който също бях грабнала, но оставих в последствие. При него са по-осезаеми съставките, съдържащи се в тоалетните води за силните половинки. Стори ми се, че ще ми омръзне бързо.
     Lilac Blossom е люляк! Свежест, пролет, чистота. Много обичам подобни миризми, напомня ми на прах за пране, но в добрия смисъл.
     White Gardenia е цветен и супер приятен дамски аромат, на невинност и нежност ухае. Дори и на дъвка като се замисля. Подобни на него са Fluffy Towels, който пък не знам как са докарали, но наистина е като прани чаршафи. Midnight Jasmine сякаш беше леко ретро или аз се омотах, затова не го взех.
     Пробвах всичко що имаше, но ще стане прекалено дълъг поста и ако се интересувате от някой конкретен тарт, с удоволствие ще отговоря за него. Естествено, ако помня. Добро впечатление ми направиха също този с ананас и Wild Fig. Цените им са от 1,99 до 2,99 лв. Някои са намалени. Аз лично на касата платих вместо 18, малко под 12 лв.
     Сигурно ще се запитате, ако вече не сте наясно, как точно се "работи" с тях. Нужен ви е изпарител. Отдолу се слага обикновена свещичка, а отгоре от тарта и когато се затопли, той ароматизира. Намират се по магазините за сувенири, домашни потреби. В Айко продават няколко вида. Аз лично бях си харесала този, но 16 лв ми се досвидяха. Вече ми купиха от Джъмбо 2 броя по за 2 лв, затова за момента ще карам с тях. Чакам си ги след 2-3 дни и нямам търпение да ароматизирам цялата стая!

  
    С цветенцето и белият малък са моите. Приятелката ми избра тези, другите са били доста очукани и "китайски" :D.


     Доста висок и голям ми се стори, а и не е в мой стил. Пропуснах го.



    Ето и мъничко снимки от Айко, ако не сте посещавали техен магазин. Има много интересни стоки, яд ме е че нямах време да разгледам по-обстойно.
    Вие обичате ли свещи, Yankee Candle и кои са ви любими?

1 коментар:

  1. Тартовете са страхотни, и аз много ги харесвам, даже скоро ми предстои ходене до Айко специално за тях :)

    ОтговорИзтриване