събота, 6 декември 2014 г.

p2 Aufgebrezelt Lipstick & Gloss Duo

    Любимото ми ярко червено /доматено/ червило е на Essence от лимитираната коледна колекция Home Sweet Home и се чудех дали когато свърши ще намеря подобно. Същият човек, който ме сдоби с него, ме изненада  с p2 "020 Almgeflüster" това лято. Още като го видях си спомних за Essence Red-y to Relax и не съм сгрешила.




    Същата текстура и макар да не съм ги сравнявала едно до друго, е и същият ярък красив червен цвят. Нанася се меко, но не подчертава недостатъци /сухи участъци/ и не се събира в гънките. Издържа ми нормалните 3 часа с малко ядене. Има лек блясък и не се разтича. Освен това върви в комплект с глос, който не лепне и е с фини блестящи частички. Мисля, че нямам други изисквания за едно такова червило и за моите нужди, p2 Almgeflüster е идеално.




     Не изсушава устните и е комфортно за носене. С молив в същия цвят, както комбинирах и аз, изглежда още по-хубаво и контура с него е перфектен.
     Не знам защо все още p2 не са стъпили на нашият пазар. Много добра козметика от този клас са и със сигурност ще се купуват. Асортимента им е интересен, цените са достъпни...



    Цената му е 2-3 евро. Ако пътувате до Германия или Австрия (мисля че и там се продава марката), непременно хвърлете едно око на стеалажа им. Обожавам червилата "Pure Colour".

   
    И нещо, което не е съвсем по темата, но станахме "жертва" на дъждовете, домът ни е жестоко наводнен и не знам кога и дали ще имам сили скоро да пиша. Най-малкото, което искам е съжаление, но сметнах за нужно да спомена причината за бъдещото ми отсъствие от блог пространството. Все още съм в шок и се опитвам да стоя на крак, психиката ми е срината и едва пиша тези редове..... Постът беше подготвен преди случилото се и го пускам, защото не искам да пиша отделен за това.

     Желая Ви една прекрасна Коледа! Бъдете здрави, щастливи и обичани!

2 коментара: