вторник, 6 януари 2015 г.

China Glaze Tinsel Town

     Любовта ми към сивият цвят не е голяма, колкото към синият, зеленият и червеният, но когато видиш глитър и той крещи "купи ме", не издържаш и се предаваш. Не помня дали преди 2 или 3 зими се сдобих с въпросният красавец, но ето че дойде и неговия ред. Миналата година сякаш го пробвах, май не съм пускала пост тогава и тази зима се поправям.
     "Tinsel Town" е тъмносив метален глитър със стандартните блестящи частици и средноголеми кръгли такива.


 И понеже знаете как се свалят такива лакове, избрах отлепяща се база вместо обикновена, а за заглаждане на грапавината gel re-filla (p2). Мислех да слагам пак Poshe, но се сетих за другият ми помощник и избрах него.
    За глитър, си има много лесна за боравене текстура. След 4-5 лакирани пръста, се налага да затворя, разклатя и чак тогава продължа. Сгъстява се в рамките на нормалното и не го отчитам като недостатък. Няма точене на конци и затова не се озорих изобщо.


    Май сгреших като не ползвах топа ми, защото ми се стори че изсъхна бавно, но нямах поражения на сутринта и съм трети ден с него. Има забележки - очукани върхове, като за такъв тип лак си е много добре.


     Както казах вече - грапав е и закача, затова не пропускайте топ лака. Иначе покри идеално на 2 слоя, като можеше и на един плътен.


     Хората около мен бяха супер впечатлени, но мой голям любимец е по-скоро "Some like it haute" и бих препоръчала повече него. Въпреки това изобщо не съжалявам за покупката на "Tinsel Town" и ще си го нося, когато искам нещо по-различно от обичайно използваните от мен нюанси и финиши. :)
     Нямам представа дали го продават в Бг, но може да се провери или в краен случай - ибей.

Няма коментари:

Публикуване на коментар