сряда, 28 януари 2015 г.

Kiko Supreme Eyeshadow Exquisite Jasper Green

      В една от последните си колекции, италианската марка Kiko пусна сенки-мус в бурканче, които са сходни и предполагам имитират известните Chanel Illusion d'ombre. Ако не ме лъже паметта Диор, а и Кларинс, пуснаха също подобни. Все още не ме напуска мисълта за едни Epatant, но 60 лева са много за единична сянка и започнат ли да си променят консистенцията, би ме било яд. "Supreme Eyeshadow" също ми се видяха със завишена цена (редовна 11 евро) за марка като Kiko. При едно намаление от 30 процента, излизаха 6,90 евро и реших да си ги взема. Много любопитни ми бяха. Сега дори са на 5,50 и ако не бях затрупана, със сигурност щях да си взема 02 Rich Gray Amethyst или 04 Gorgeous Anthracite.



      Текстурата им е мус, мека и приятна. Нанасят се бързо и супер лесно, буквално като масло. Не ползвам четка, а апликатора към тях. Не съм предполагала, че ще ползвам такъв след колекцията ми от Zoeva, но явно не трябва напълно да отписваме напълно добрите стари апликатори понякога. Пигмента им също е много добър. Нужно ви е малко количество (едно вземане), за да покриете почти целият подвижен клепач. Нанасям ги над минералната база на Артдеко за момента и се държат перфектно. От сутринта 7 до вечерта до 19 ч. не са мръднали, дори и до 22 ч. издържат и са бетон. Очаквах да ми се събират след 3-4 часа като ги видях какви са кремообразни. Притесних се направо, но въпреки падналият ми клепач държат! Само трябва да не се напластяват много.





     Цвета им е страхотен масленозелен със златисти частички. Напомнят ми на каки. Много блестят, но не са натрапчиви и дори бих казала, че стоят изискано.

                                   (без база)
 
     Количеството не е никак малко, макар да е 3 грама, а напротив и ще стигнат за доста време като имате и други сенки. Особено ние блогърките сме със стабилни колекции. Опаковката им е тежка и луксозна, от дебело стъкло е направено бурканчето. Капачката е златиста, както и картонената кутийка. Апликатора е с капаче, за да не се лепят по него боклуци и се слага отзад - така удължавате дръжката и се работи по-лесно.



                             Съставките:

   Можете да си направите лек дневен /нежен/ грим в комбинация с бледо кафяво или пък самостоятелно нанесени, а и по-драматичен /тъмен/ в комбинация с черно или шоколадово. Акцентирайте с по-ярък цвят в основата под долните мигли и направете закачлива или смела комбинация.





     Много съм доволна и ги препоръчвам с две ръце. Ако нямате от Illusion d'ombre естествено. Струва ми се добре да спомена и за L'oreal Color Infallible, защото вероятно ще направите сравнение и с тях. Според мен се различават. Лореалските са пресован пигмент и по-сухи, докато тези са мус и мазни в добрия смисъл. Color Infallible трябва да се напластят, за да полепнат добре и да не прозират, а Supreme Eyeshadow покриват да не кажа от раз.

Няма коментари:

Публикуване на коментар