събота, 3 януари 2015 г.

Oriflame Essentials Apricot Extract Day Cream & Scrub Wash Gel

     Още през август трябваше да напиша тази публикация, но т.к. още имам от продуктите и все изчаквах. В интерес на истината не съм ги изразходила до момента и оставих половината за следващото лято, но от няколко дни ми се върти като идея и днес реших да отметна и тях от чакащите за публикация.
     Всяка година Oriflame пускат плодови кремове и почистващи продукти за лице към серията Essentials. За по-предното лято имаше с диня, които са ми любими и се запасих това лято (пуснаха ги в един от каталозите за щастие), а през 2014 - с екстракт от кайсия (и Multi-vitamin complex). Със сигурност нямаше да ги взема, ако бяха с обикновен аромат.

               /моля ви, не ме бийте за снимките, ако обичате плодове, кайсии по това време трудно се намират и не са като домашните през лятото :)/

     Moisturising Day Cream е хидратиращ лек крем с подобна на гел-крем текстура и попива бързо. Хидратира добре, но не ми мазнее. За топлите месеци ми беше идеален. Аромата му, както и на почистващия ексфолииращ гел, е наистина като на прясна кайсия и много хубав. Няма химичен мирис и ми доставя голямо удоволствие да ги ползвам. Гела също ми хареса. Не е воднист, а с нормална консистенция. Частиците не са едри и груби, но достататъчно добре почистват кожата и се усещат. Рядко попадам на читав гел/ексфолиант като 2 в 1 и от този не се разочаровах. За такъв тип продукт според мен са постигнали златната среда. Измива и грим, но все пак е добре да ползвате тампон с мицеларна вода след него, ако ползвате упорит фдт сигурно ще има някакви остатъци. Много хубаво освежава лицето. В момента го ползвам от време на време, изсушава мъничко, но в рамките на поносимото. В жегите нямам нужда от хидратиращ крем, но ако е вечерно време преди лягане, не пропускам.
     И двата продукта са евтини, гел-скраба взех за 2,90, а крема за 3,90 мисля. Наскоро отново бяха пуснали скраба в някакво намаление, но съм запасена и се въздържах. Пропуснах да спомена и че е много икономичен. Отворила съм го юли, ползвам от време на време, защото редувам с други, но при всички положения се е събрало едно 2 месеца ежедневна употреба, а имам около 1/4 все още.



     Доволна съм от грижата за лице на марката като цяло и ако парабените не са ви проблем, можете да пробвате. Особено тези летните плодови са сладурски и ухаят вкусно. Химичен аромат като цяло не съм срещала. Optimals също са ми любими.

Няма коментари:

Публикуване на коментар