неделя, 8 февруари 2015 г.

Balea Dusch Peeling mit Mandarinen und Orangeduft

     Напоследък доста често започнах да ползвам ексфолианти за тяло и посягам към тях по 3 пъти в седмицата, макар зимата да не е много удачно за сухи кожи като моята. Само че който е ползвал тези на Balea, знае колко нежни и щадящи са. Частиците им са фини, не изсушават и ухаят прекрасно. След любимият ми коледен с ябълка и канела, дойде ред на последният, ако не се лъжа излезнал на пазара тук - с мандарина и портокал. Още пролетта го пуснаха, но аз в началото сметнах, че ми е прекалено воднист и не му обърнах внимание. След като се влюбих в другият, нямаше как да пропусна и този. :)


       Опаковката му е в свежи оранжево-зелени цветове, тубичката е мека и сравнително лесно излиза пилинга. Но прелят в друго шишенце, става по-трудно, макар реално погледнато да не е особено гъст. Не знам на какво се дължи това. Текстурата му изглежда водниста и частиците не се виждат много, освен тези морскосините. Не са груби изобщо и почти не се усещат.






Почистват добре кожата, като става мекичка и не е суха, но предпочитам да нанеса и малко хидратиращ лосион все пак. Аз ползвам ръкавицата/гъба, която миналият месец си взех от Oriflame и с нея ми е нужно много малко количество, защото се пени доста. Мисля че е икономичен и би стигнал за няколко месеца. Аромата му е супер свеж. За мен лично е 1:1 със серията на Fruttini с портокал и мляко. Цитрусова и леко сладникава. Но и мандарината се усеща.


    За парите си (около 3 лв) мога да кажа, че върши добра работа и е идеален помощник за този сезон, но ако предпочитате захарните ексфолианти на Refan или просто с едри частици (гъсти и плътни), не мисля че изобщо ще ви допадне. Единственото ви оправдание да не ги пробвате в противен случай, е да не обичате мандаринки. :)

2 коментара:

  1. Този пилинг определено не е никак лош (като за пилинг), но и аз предпочитам ексфолиантите с по-едри частички. Въпреки това, с голямо удоволствие си използвах и двата на Balea- този и с ябълка и канела (чудесни аромати). Бих ти посъветвала да пробваш този на My body, които за мен са сред любимите, но имай предвид, че са със сол, което ми се струва, че не би се харесало на всички.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря. Къде се продават тези My body? Аз обичам Рефанските с по-едри частички. :)

      Изтриване