петък, 27 февруари 2015 г.

Нови придобивки

     От Коледа не съм писала за новите си нещица и дори си мислех, че няма да има нов пост с такива повече. Бях решила да огранича само до най-необходимото, но от време на време явно губя контрол и се забравям. Признавам си прекалих малко, явно не трябва да си налагам чак такива ограничения, че след големи паузи избухвам. :)))
     Чакам няколко продукта и четки още, но тях ще покажа през март.
     Последната седмица бях на изпити и естествено не пропуснах да обикаля любимите магазини в Свищов, та резултата ви е ясен. Щом се наложи да си изпращам колет до нас.... но нали взех изпитите, трябваше да се наградя за успешно приключилата сесия.
     Днес ще покажа козметичната част и няколко от останалите неща, които имам снимани, а в следващият такъв пост и другата, но се колебая за нея всъщност. Голям мързел ме е налегнал напоследък, пък и  с новото ежедневие едва смагам.


     Много добри отзиви прочетох за маската с арган и маслина на Linea Bio и след като я видях, нямаше как да пропусна. Ухае невероятно - на сметанов сладолед и много силно при това! Съвсем скоро ще я сложа в банята. Влезнах в Рефан, за да пробвам някакъв нов аромат 037 Молекули и се поогледах. Попитах дали има нови продукти, а продавачката беше много мила и ми каза за промоцията, а аз нали обожавам ексфолиантите им, да не говорим пък за passion fruit като цяло и веднага си купих комплекта от скраб и маска за лице за 8 лв. Получих и няколко мострички. А Снежи беше толкова лоша в едно от последните си видеа с думите, че нещата на Stani Chef's ухаят прекрасно и ви е ясен резултата. Сдобих се с този прекрасен ексфолиант с ананас и йогурт. Просто ми иде да го изям. Мирише страхотно, на нещо от детството ми сякаш. Дали не ми напомня на безалкохолно с аннас някакво и лек намек на мляко. А текстурата му изглежда като на Рефанските, зърнеста и доста плътна. Усещам как бързо ще ми стане любим и ще си купя от другите им аромати! Добре, че помолих колежка да ми купи и изпрати, ако бях в магазин сигурно нямаше да се размина с един.... ох!



 Вече много рядко поръчвам от Avon & Oriflame. Явно съм се наситила и ми се пробват нови марки, но харесвам определени продукти и си ги купувам. Палитрата "Vibrant Spice" сенки ми е любима, но моята пострада, а е лимитка и вече няма да я има, та си поръчах нова. Терапията Supreme Oils взех от любопитство и понеже е малка опаковка. 
Любимата ми спирала е на Oriflame GG Supreme Length, знаете, а моята свърши и веднага при намаление си я купувам. В изминалата брошура беше в комплект с парфюмната вода Giordani  Gold, класическата, която съм имала преди доста години, но харесвам и си я взех отново. Крема за очи Optimals знам, че само хидратира, обаче аз и друго не очаквам да видя от околоочните от този клас, пък и съм доволна от кремовете на марката, та си го набавих. Нежна грижа е един от емблематичните и най-продавани продукти на марката, а напоследък съм луднала на тема роза и взех едничка от новата. 


      Мааааалко прекалих и с лаковете. Отдавна исках да пробвам от последната серия Gel Finish, а видях по случайност нови цветове, за белият Iceberg White особено пишеше one-coater и покрай него поръчах и други заради офертата 2 за 7,90. Yes Love G11-5 съм ви го показвала вече, получих го от размяна, както и ароматизирания Pastel. Gabrini Brilliant B04 & B13 си взех миналата седмица заедно с Revlon Scented Autumn Spice от Свищов, а Essie Summit of Style спечелих от играта Essie Nailfie. Него също сте го виждали. Много трудно се сваля и дере плочката....


     Много съм доволна от заздравителя 8-in-1 на Eveline, затова си взех и новият Argan Elixir, който всъщност е по-скоро олио, подходящ е и за кожички. Да видя крем с моето име и да не си го купя.... напомня ми на българските Здраве, в аптеката ми казаха че са нови. Има и в големи кутии кръгли. Едната аптекарка не пропусна да се избъзика с мен "Ивета ще се маже с крем Ивета". :))) На Rubella е иначе, доколкото разбирам май няма вредни съставки, но като му пиша ревю ще ги напиша. Любимата ми паста за зъби е на Bilka Paradont, та исках да пробвам и новата Gingival Care. Допълних с водата от серията. Има и гел за венци, но за момента се въздържах. Dontodent ги купувам през последната година. Имах червената, зелената довършвам в момента и реших да пробвам тази със снежинките.


      Видях тези сладурски матови сенки на Bell 4-Mat Eyeshadow, а от супер отдавна си търся сивеещ тъмнолилав мат и си я взех. Освен това текстурата им е маслена направо, много мека. Дано да е и с добра пигментация на клепача. Има още 5 цвята, ако ги видите им хвърлете едно око. Малки и компактни са, удобни за пътуване. След като си прецаках мишката, решавайки да я избърша отдолу с тампонче с розова вода и отказа, се наложи да си взема нова. Исках малка черна, но като видях тази на G-Cube Aloha Night, по която въздишах преди години по картинки в нета, не се замислих.



     И няколко от гардеробните придобивки. Сладурски пуловер в пастелни цветове.


    От година не мога да си харесам чанта. Исках средноголяма черна, но нищо.... модели бол, моят го нямаше и това е. А тази просто ми грабна окото страшно от раз и докато не я взех, не спрях да я мисля. Покрай новите ми обувки (тях не съм се наканила да снимам) я забелязах в магазина, реших да си я подаря и да й се радвам. Не знам каква е марката David Jones като народност, но изработката й е много добра, материала също. Изглежда като луксозна на вид, не съжалявам грам.


След именния ми ден видях намалени тези боти - собственичката ги показа във фейсбук, останали еднички....и чакали мен! И макар леко груби на пръв поглед, та и по-малък от моят номер, реших да мина да ги пробвам все пак. Заспаха ми, освен това са и страшно удобни. Естествена кожа били, засега мога да кажа че не са мръднали. Стабилни и готини като модел. Колкото съм трудна и капризна с чантите, толкова съм и с обувките. Та щом си избера нещо, си го купувам, за да не ходя боса. :)


Последните години все залитам на сини пантофки, но тези купих инцидентно. Нямаше как да ходя с боти в хотелската стая цяла седмица и ги грабнах от близкия магазин. Обичам лилаво!


     Дори не е нужно да казвам защо приютих тази сладка жилетка. :)))


Освен да кажа очаквайте продължение..... в неделя ще откараме пак цял ден в Одрин, ако не ни мине котка път, а и смятам да навестя любимият магазин De Facto. Няма начин да излезна с празни ръце. :)
Дано успея да открия Golden Rose Vision Lipstick & Galaxy лаковете, че до щанда им тук скоро няма да стигна май. Иначе ми трябват колкото дупка в главата, но съм много любопитна уф.

2 коментара:

  1. Според теб този заздравител на Евелин с аргана по-добър ли е от класическия 8-в-

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами този с аргана не е като 8-в-1. Той е олио и се масажира на почистени нокти или върху кожичките, т.е. не може да ти послужи за основа под лака. Омекотява и подхранва, но не съм го ползвала много, за да кажа дали има благоприятно действие върху чупливи и меки нокти. Просто от година съм с 8 in 1, а той заздравява доста добре и дори да го спреш, плочката ти остава в добро състояние.

      Изтриване