вторник, 24 февруари 2015 г.

Oriflame Very me Extendalash Mascara

     Тази спирала си купих още миналата година като беше намалена и нямах големи очаквания покрай любимата ми Giordani Gold Supreme Length, а и за 3-4 лв точно такъв продукт, е трудно да се улучи според вашите изисквания. Знаете колко е индивидуално. Следователно забравих да я ползвам. Пробвах я преди известно време и макар веднага да ми направи впечатление, че извива и разделя добре (подобно на горната), беше с много течен туш. Аз се цапам лесно и затова я прибрах. Оставих я да "престои" малко, иначе не ми е удобна за употреба.


      Няколко месеца по-късно, в момента, Extendalash е вече идеална. Отварям и без да вземам повторно, слагам и на двете очи. Няма нужда от повече, в противен случай миглите започват да се слепят и резултата не е много приятен. Ако сте приключили с грима, ще се наложат корекции и т.н.


      Орифлейм обещават да направи миглите ни дълги и извити като на кукла, при което веднага ще помислите че е поредния търговски трик. Уви! При мен се случва буквално точно това. Сякаш съм сложила изкуствени, опират ми във веждите. Все още е малко по-течен от необходимото, но ако не вземате прекалено, няма проблем. Може би са виновни власинките на четката, ако бяха по-дълги, туша щеше да се разпределя еднакво, въпреки че като се свикне не прави впечатление.



      Ефекта на снимка може би ще ви се види съвсем обикновен, обем няма, но и аз не търся такъв. Спиралите за обем при мен не действат или така да го кажа, не правят почти нищо или ми слепят миглите. Търся извиване, разделяне и удължаване, за които изисквания съм си намерила моята.



      Макар евтина, Extendalash не е никак лоша. Като се има предвид, че я слагам сутрин в 7,30 и свалям вечер в 21,30 без да се е размазала и изпадала по бузите, си е супер. След време пак бих си я взела, но след приключването на сегашната имам 2 нови други, а не обичам да трупам спирали. Съжалявам, че забравих да снимам предните дни с едно око гримирано, да се види разликата, но в публикацията за Realash имам доказателство как изглеждат естествените ми мигли. Пропуснах да спомена и нещо важно - много естествено стои, ако забелязвате. Миглите не са идеално подредени като по рекламите и  дори да сгрешите сутрин, няма да се забележи. Последните дни ставам в 6 часа за изпити, гримирам се на тъмно едва ли не и пак изглеждат добре. :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар