четвъртък, 26 март 2015 г.

Kinds of Salads

     Обичам да похапвам зеленчуци, а салатата е неизменна част от почти всяко мое хранене с изключение на закуската. Правя всякакви комбинации - със и без месо. Вие кои видове предпочитате? Зелена, зелева, овчарска, айсберг, италианска, капрезе? Аз май от всички. :)






     А какво мислите за авокадото? Много хора около мен не го харесват. И на мен да си призная ми е странно, някак мазно и с неопределен вкус, но не го отказвам. Моцарелата в началото също ми се струваше безвкусна, а сега почти изцяло заместих с нея обикновеното краве сирене.


     Риба тон е другото, което не грабва всички и им мирише на лошо едва ли не. Аз съм от хората, които почти я обожават. Най-много ми допада в комбинация с китайско зеле, айсберг и зелена салата, но и в такава комбинация не я връщам:





        Спанак с киноа, орехи, моцарела и "кисел" сос с чаша бяло вино :)



              Капрезе или домати с песто и моцарела :)


         Салатите са вкусни и здравословни. Леки и подходящи при пазене на диети. В комбинация с хубаво филе, шунка или риба, са прекрасно "свежо" ядене. Но не забравяйте овкусяването - малко зехтин/олио, оцет или лимонов сок с щипка сол. А ако са само краставици и домати, аз лично им слагам само сол. Харесвам свежите зеленчуци, не такива, които са целите в "марината". :D


      И 3 предложения от ресторант "Щастливеца". Ако не сте го посещавали още, съветвам ви да се поправите. Аз лично много харесах менюто им. Порциите са големи и украсени интересно. :)
      Зелена салата айсберг, свежи зеленчуци и "снежни топки" зелена салата, айсберг,листенца от червено цвекло пресни тиквички, краставици, домати, мариновани маслини, червен лук,орехи, дресинг - поднесен с хрупкав селски хляб


          Цезарзелена салата, айсберг, краставици, пържен бекон, аншоа, натрошен хрупкав селски хляб, сирене „Пармезан" и домашен дресинг с хрян


        Тази вече е за гладни мъже, хихи :)


1 коментар: