неделя, 15 март 2015 г.

Термална вода La Roche-Posay

      В началото на зимата се сдобих най-сетне и аз с този желан продукт, а именно термалната вода. Избрах по препоръка на приятелка тази на La Roche-Posay Eau Thermale "Thermal Spring Water". Казано ми бе, че е с най-голямо съдържание на селен и следователно най-добра. Няма да развивам теории и да ви копирам чаршафите с информация за какво е подходяща. Можете да прочетете и сами. Но става за деца и бебета, ако се чудите /посочено е на опаковката/. Аз лично не бях обръщала внимание на това досега.



       Ползвам я вечерно време (много рядко сутрин или през деня) след крема ми за лице преди лягане. Действа ми успокояващо и освежаващо. Не съм имала обаче сериозни раздразнения, за да кажа как се отразява на тях. Четох при някои момичета, че часове след епилация кожата им значително намалява червенините. За сега я пръскам само върху лицето си. Там според мен е най-нежната част от тялото и й обръщам най-много внимание.



       Не мисля, че е must have продукт. Аз поне не виждам да прави нещо специално, по скоро е глезотия. А позната-химик ми каза, че била същата вода като от  чешмата, само че сложена във флакон. Въпрос на избор е дали имате нужда от нея. При сериозни раздразнения, знаете за крема Здраве. ;)


      Обикновено върви в комплект с мини, но вероятно се продава и по отделно. Аз взех двете за около 15 лв от аптеки Субра. На Авен мисля беше долу горе на същата цена.

Няма коментари:

Публикуване на коментар