вторник, 21 април 2015 г.

All Nature Honey & Linden Blossom Nourish & Revive Shampoo

      All Nature е една от последните български марки на пазара, която рекламира продуктите си като натурални. Създадена е на основата на подбрани натурални съставки - билкови екстракти, цветни води и растителни масла, за да предложи козметична грижа с нежното действие на природата.
      За първи път ги видях през септември в ДМ, но не знаех нищо за тях и ги подминах. Започнаха обаче доста хора да ги купуват и положителните мнения не бяха малко, а аз много обичам аромата на липа, затова януари месец не устоях и си взех след дълго чудене шампоана им с мед и липа.



    Много исках и душ гела, но имам достатъчно и за момента пропуснах. Също съм набелязала и маслото им за тяло, обаче поради запасите ми, оставих за по нататък. Имат още няколко вида:
  •    с анджелика и арганово масло - за възстановяване и защита 

  •    с мащерка и розмарин - за жизненост и обем

  •    с роза и бадемово масло - за грижа и наситен цвят

  •    със смокиня и маслиново олио - за сила и блясък

  •    със смокиня и масло от ший - за хидратиране
  •  
  •    с лавандула и бадемово масло - за релакс
  •  
  •    с ружа и розова вода - за омекотяване
      По подробно можете да прочетете за тях тук. А аз продължавам с информацията за  шампоана Honey & Linden Blossom.
      Серията с мед и липа е предназначена за подхранване и обновяване на косата.
      Бутилчето е някак ретро, прилича ми на нещо за пиене от едно време. Дозатора е по-различен от познатите ни. Количеството, което изкарва си е нормално обаче и не прави проблеми и да стиснете по-сериозно. Затваря се плътно и според мен няма да протече при разнасяне.



  • подходящ за суха и нормална коса
  • базиран на натурални съставки
  • с активно укрепващо действие
  • обогатяват косата с хранителни вещества, витамини и минерали
  • без силикони, парабени, парафини, етоксилати, SLES и SLS




  •       Ухае наистина невероятно на липа и няма нищо химическо. Все едно съм застанала под дърво и "пресния" аромата на липов цвят се разнася във въздуха около мен. Меда е леко загатнат и ненатрапчив. Запазва се дори след баня. Имайте предвид, че пръскам 3 спрея - за топлинна защита, обем и блясък, които са също ароматизирани, но шампоана сякаш ги попива и остава само неговата липова миризма.


            Ефекта също е добър при мен. Нямам проблем с разресването дори без балсам, косата е мека, чиста, гладка /подредена/ и не се омазнява по-бързо. За блясък не мога да кажа, че придава допълнителен, но пък не изсушава. Пени се нормално, не слагам по много продукт. Реално погледнато почти всеки един шампоан може да направи това, обаче аромата ме плени и ако не ми се появи някакъв проблем като пърхут докрая на опаковката, бих си го купила пак. Цената му беше около 6 лв.

    Няма коментари:

    Публикуване на коментар