вторник, 7 април 2015 г.

Avon Planet Spa Indulgence Chocolate Truffle Body Souffle

     От суфлето с лотус от Спа серията не останах никак доволна, писах за него колко бях разочарована. Това с шоколадов трюфел и африканско масло от шеа ми застояваше и преди да е свършила зимата, го извадих да го оползотворя. Изненада ме приятно с леката си и в същото време достатъчно хидратираща и подхранваща текстура. Водят я суфле. На пипане е някак "влажна" и така се усеща разнесена по кожата. Не оставя мазен филм, но след намазване чувството е успокояващо и много готино. Имах притеснения за цвета, понеже бях чела, че цапа дрехите. Дали защото го ползвам почти само вечер след душ преди лягане, но не съм забелязала такова нещо. Нито по пижамите ми, нито по панталони или клинове, а аз нося почти само черни.


     Има златист цвят и ако сте много бели, може да ви направи ефект целуната от слънцето. Няма нищо общо с бронзантите. Препоръчително е добре да разнесете и да не оставяте струпано количество, защото като изсъхне остава мъничко като петънце. Абсорбира се за секунди.


    След къпане, ако не сте ползвали гъба има вероятност след изсъхване, по кожата да са останали малко бели следи. В сравнение обаче със суфлето с лотуса, са много по-малко и поносими. Почти не ми правят впечатление. Не ви е нужно много количество, аз вземам 2-3 пъти от кутията и ми е достатъчно за цялото тяло.
     Кутията му е стабилна и се затваря доста плътно. Суфлето пристига запечатано със здрав хартиен предпазен "капак", който не се отваря с леко издърпване, така че при разнасяне според мен не би следвало да ви изцапа багажа.


     Аромата му е вкусен - имала съм продукт с такъв, но не можах да се сетя кой точно е. Обаче ми мирише на шоколадова вафла с лешников крем. Не е прекалено натрапчив, така че не излизате ли веднага след употреба, вероятността да се смеси с парфюма ви е много малка. Не е натрапчив определено, а със съвсем нормален интензитет.


       Утаената течност е може би, защото моето престоя 10 дни в студена вода, но понеже беше запечатано, няма никакви признаци да е развалено. Излях я и си го ползвам. Има срок над година, консистенцията е ок и не виждам проблем.


       Цената в текущата брошура е 10,90 лв, но е доста висока. Аз изчаквам намаления, когато има оферта 2 продукта за 12,90 или 13,90 лв.

Няма коментари:

Публикуване на коментар