неделя, 19 април 2015 г.

The Body Shop Camomile Silky Cleansing Oil

           Дълго време се чудех как може олио да почиства грим без само да го размаже до едно положение и да не се налага с обикновен гел да се доизмие, но разбрах. Есента любопитството ми продължаваше да ме гложди и си взех така хваленото почистващо олио с лайка Camomile Silky Cleansing Oil на любимата ми марка The Body Shop. Малко след това ми се отдаде възможност и макар да не бях пробвала моeтo още, получих втора. Не съжалявам за което и ще си ги ползвам с удоволствие.


         В съвсем обикновен пластмасов "флакон" с помпа е, която ми напомня на онази гадната от старите мицеларни води на Микса. Също като нея разпръсква продукта навсякъде, ако не сте си сложили шепата така, че да заобгради отвора. Не препоръчвам да го носите с вас при пътуване, защото моите опаковки и двете сълзят ужасно. Под тях в банята винаги има мазен кръг, което е голям минус. И като изключим този недостатък, олиото е много добро. Първите няколко пъти да си призная, макар да съм чела доста за него, явно пропусках обясненията за употреба, си мокрех лицето и го нанасях като стандартните гелове. Изненадах се от ефекта и бях леко разочарована. Моя грешка! Добре, че прочетох навреме.

        На сухо лице в зависимост от това с колко грим съм, слагам по 1 или 2 помпички и разтърквам добре. След това измивам с вода. Пробвала съм и с 3 помпички, но се разтича между пръстите ми и половината си заминава в мивката. Най-вече се съсредоточавам върху очите - спиралата и молива/очната линия имат нужда от повече разтъркване. Измива почти перфектно, но около очите не може на 100 % да премахне следите от грим и се налага с тампон с мицеларна вода да изчистя остатъците. Не ги дразни по никакъв начин - щипене, лютене или каквото друго може да предизвика подобен продукт. Нежен е аромата му, приятен, успокояващ.


       Текстурата си е точно като олио. Не е прекалено мазно обаче. След подсушаване с кърпа можете да не ползвате крем. Аз усещам еластична и хидратирана кожата си и ако не сте със супер суха, спокойно се пропуска или поне през топлите сезони. Меко и гладко е на допир лицето. Четох наскоро при българска блогърка, че за нея не е икономичен продукт, но при мен върви бавно. Използваната ми опаковка в момента виждате е 3 пръста надолу и то след цял месец ежедневна употреба. Понякога съм го ползвала и по 2-3 пъти (сутрин, през деня и вечер). Поне за още 3 месеца ще ми стигне. Лятото обаче не мисля да посягам към него толкова често, а ще заложа на гел. Състав и начин на употреба:



       При толкова много измиващи продукти на пазара не мога да кажа уау, must-have е, купете си го. По скоро за маслата им за тяло бих го написала. Но за моя тип кожа и изисквания, олиото е добро и съм доволна от факта, че не ми е нужен крем за лице след измиване с него. Не ми люти, което също е важно. Замислям се и дали да не пробвам след това другият вариант - маслото в кутия, но ще помисля след като изразходя малко от запасите. Можете да закупите The Body Shop Silky Cleansing Oil от mybodystore.bg или от британския с презвозвач. Когато има намаления, е изгодно да се поръчат по няколко неща. Аз обаче бих пробвала твърдото масло в кутия. Не мога да се боря с ужасната помпа.


          Реших да направя сравнение между олиото и това на Bioderma Atoderm Ultra-nourishing Anti-irritation shower gel защото за мен вършат идентична работа. Второто ще кажете е за тяло, но успешно може да се ползва и за лице. Вижте в сайта на Биодерма. Освен това е подходящо и за бебета, така че цялото семейство го ползвайте без притеснение. Опаковките от 1 литър с помпа са 36 лв и излизат най-изгодно.


         Текстурата е рядка, каквато е при TBS. Има много лек и приятен цветен аромат. Нежен е и изобщо не дразни. Както върху тялото, така и ползван върху лицето за сваляне на грима, оставя кожата мека, гладка и подхранена. Има остатъчен слой, но не е мазен и неприятен. А напротив. За суха кожа през зимата е страхотен продукт. Не дразни очите по никакъв начин.

Няма коментари:

Публикуване на коментар