събота, 30 май 2015 г.

Avon Gel Finish Orange Crush

     Много съм капризна по отношение кораловите и оранжевите нюанси и трудно си избирам подходящ за мен. Имам 2 или 3 сред огромна колекция, които мога да посоча като наистина харесвани. "Orange Crush" обаче ме грабна от суочовете и реших да си го взема. Не сгреших и е това, което видях. Преди дни пък попаднах на идея за точки и си направих с Iceberg White, за който имам отделен пост. Много покривен и хубав бял крем е.




     Ярък е, но не неонов. Оранжев крем с коралов подтон. На живо и слънце е малко по-светъл. Снимките ми са правени на сянка, въпреки това мисля съм го хванала добре. Много цветно настроение дава. Покрива на 2 слоя и формулата му е лесна за работа, съхне бързо и с топа Catrice Gel & Shine, маникюра изглежда безупречно. Трайността му не е голяма, 2-3 дни е ок. На третия е с ожулени връхчета и поизносен. Цената му е 4-5 лв, така че не е голяма загуба. На педикюр вероятно ще издържа повече. Като знам колко хора предпочитат тази гама за летните месеци, а този не е стандартен корал, си струва да се погледне.





1 коментар: