сряда, 27 май 2015 г.

Avon Mineral Crush "Ruby"

      Ruby е червеният пясък от последната серия Magic Effects Mineral Crush на Avon и който избрах да си взема за проба. Много подобен, ако не е и 99 % същия с OPI Magazine Cover Mouse е за мен. В началото мислех да поръчам тъмносиния или лилавия, но глитър частиците в тях ме отказаха. Та в крайна сметка пак се сдобих с цвят, който имам, но пък харесвам и ще нося. Освен с лимитираното OPI, мисля че от бюджетните марки доста сходен е и Golden Rose Holiday 56.



      Ruby всъщност се оказа доста добър. Не е много груб и с т.нар. захарен ефект, но все пак е пясъчен. Просто частиците са по-ситни и освен червените очевидно, има прекрасни златни и розови. Покрива идеално на два нормални слоя.



       Изненада ме откъм трайност, след бързото белене на Gel Finish. С него съм 3 пълни дни и връхчетата са едва ожулени и на някои пръсти почти не се усеща пясъчността, но това е на допир само. Отдалеч изглежда нормално. Обикновено при мен пясъчните лакове в по-ярки цветове не са особено трайни, но този е. Така че ако им се чудите, цената е като на Golden Rose Holiday и мисля достъпна. Съхнат бързо също, докато лакирате втората ръка, първата е вече суха.





       Направих и първият за сезона педикюр с него, идеален е за море. ;)

3 коментара:

  1. За пореден път се възхищавам на хубавия ти маникюр, та се сетих и да попитам, споделяла ли си как се грижиш за ноктите си?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Краси. Плод на дълги години грижи е резултата в момента. Писала съм за поддръжката, да. Ето статията http://sapphireyesandrubinlips.blogspot.com/2014/07/blog-post_13.html

      Изтриване
  2. много красив цвят :) и имаш страхотен маникюр :)

    ОтговорИзтриване