сряда, 20 май 2015 г.

Avon Ultra Beauty Rose Creme


       Голям експериментатор съм що се отнася до червила, затова като видях нова серия от Avon и си поръчах един цвят за проба. Очаквах да е подобна на старата дълготрайна, може би заради същата гилза, но се оказа доста различна. Червилата на марката харесвам, обаче това никак не е мое по всички параграфи.
       Цвета е оранжево, бих го нарекла "консервативно", защото не е убито, но не е и ярко. Има лек керемиден подтон на моята бяла кожа. Вече го подарих на близка, която е по-тъмна и при нея си е хубав, свеж коралов нюанс и няма онази керемиденост. 



    Не е от най-плътните червила, иска напластяване. Първоначално нанесено, има лек блясък и се усеща меко. След 10 минути започва да ми лепне и не е никак комфортно. Особено ако сте със сухи устни с недостатъци, ще ги подчертае. Само с пиене на вода и говорене, след 2 часа е попило и полуизчезнало. Освен това се появява и досадната линия във вътрешната страна, което автоматично ме накара да се освободя от него. Носих го и преди да се затопли, и сега при по-високи температури. Мнението ми не се промени.


 Опаковката иначе е лека и удобна за носене в дамската чанта. От марката обещават цвят и дълготрайност, но аз не мога да кажа положително нито за едното, нито за другото. Или поне точно "Rose Creme". Останалите 9 цвята може и да са по-различни, но предвид наличието на хиляди други марки на пазара.... Много по-добри са Perfect kiss, Ultra Color Rich, Ultra Color Absolute, новите Indulgence, Bold. А и цената им от 7,90 /в момента/, е прекалено за тях. Така че се насочете към друга серия, ако сте решили да си купувате някакво червило.

 Потърсих суочове на някои от другите цветове, ето едно чуждо мнение за тях. Както и предполагах, Eternal Flame (за което ви писах скоро колко обичам, но е от Extralasting) е ок като покривност, но останалите по-светли, са средна хубост за мен. И на суоча на Pink Creme, мисля се вижда че не ляга "равномерно".


Не бих казала, че ми стои зле, но и формулата не е моя, за да имам причина да го задържа. Сигурна съм, че така щеше да си застоява.



Със светкавица:


Няма коментари:

Публикуване на коментар