петък, 22 май 2015 г.

Models Own Diamond Luxe Oval Plum

    При последната обща поръчка от Моделс Оун, буквално ме изнудиха да си избера нещо, за да не съм капо, понеже искания от мен Shades беше изчерпан за пореден път, си избрах нетипичен за мен цвят. Oval Plum е тъмна малина с подтон циклама и разкошен шимър. Много ми напомня на China Glaze Ahoy, но вторият е по-ярък. Никак не съжалявам за покупката и не знам как не съм го забелязала досега.



     Models Own Oval Plum пристигна с дефектна четка, която освен крива, е и твърда като метла и няма как да ползвам. Лакирам се с друга от подобен на цвят лак. Като изключим този "проблем", лака е страхотен. Покрива само на един слой и се плъзга като масло по плочката. Съхне бързо, с топ лак блести още по-готино и обира комплименти.



       Издържа спокойно 3-4 дни без да го пазя. И макар да съм кротка уж, ще изгоря отново при следващите 50 % в сайта.... толкова е красива цялата колекция.

Няма коментари:

Публикуване на коментар