четвъртък, 18 юни 2015 г.

Kiko Eye Shadow 136


     Не бях посягала към бордо от доста време, а днешното дъждовно и мрачно време, ме предразположи към по-тъмни цветове и си позволих да се гримирам с такива. Избрах да нося една от любимите ми сянки, а именно 136 номер от тези на Кико. Не са налични всички в сайта на марката, някои ги спират, пускат от време на време, в момента има 137 само. Но да не се отплесвам. Имам 6 броя от тези класическите и някои са с добро качество, т.е. пигментирани и неронливи или съвсем малко, останалите 3 цвята са доста трудни за работа. За тях ще пиша отделно, а днес ще говоря за красивия червен цвят, който според мен отива много на сини очи. Не че и на зелени или кафеви не би стоял добре, но моите не са такива и не мога да съм категорична. :)
      Без база искам да подчертая, че тези сенки са нищо. Никак не залепват за клепача. Не съм и пробвала да ги нанасям по този начин, но вземайки с пръст и опитвайки се да направя суоч, просто цвят няма почти. Затова съм убедена на 99 %, че ще е мисия невъзможна и няма нужда от мъки. За грима си днес ползвах матовата база на Zoeva, която изсъхва на клепача все едно нямате нищо или е едва забележимо. Сянката се нанесе без проблем, както и предните 1-2 пъти като съм я носила. Разпрашване няма. Само с едно минаване с четката се получава хубав и достатъчно плътен цвят, но аз повтарям за по-сигурно.



     Не е прекалено червено, нито пък тъмно, но в същото време подчертава чудесно. Финиша им е между сатенен и шимър. Нанесла съм ги на подвижния клепач, като малко преди да нанеса черното в сгъвката, сложих от MAC Rich Core.



     Кутийките им са лекички, затварят се плътно, удобни са и за из път. Не мисля, че биха се отворили или натрошили. Изглеждат ми здрави.


     На редовна цена не бих ги купила, но за 2,90 евро си заслужава да се пробват. Ако не сте затрупани разбира се или имате нужда от подобен цвят.

     Останалите продукти за грима:

     Lumene BB Illuminating Anti-Age BB Cream 01 Light
     Essence Oz the Great and Powerful Highlighting Powder
     Flormar P115 - кафявото за контур 
     Milani Baked Blush "Dolce Pink"
     Oriflame The One Double Effect Mascara
     Avon Color Trend Heart "Flirt Alert"
     Estee Lauder High Gloss Ultra Brilliance




Няма коментари:

Публикуване на коментар