четвъртък, 4 юни 2015 г.

Kiko Perfect Gel Duo Nail lacquer 678 Spring Green

      С последната поръчка от Kiko се сдобих с този сет от топ лак и лак от една от последните лимитирани колекции. По типичната "нова" тенденция в маникюра, серията обещава да даде максимум блясък и изключителна трайност до 7 дни, благодарение на ексклузивна технология, активираща се чрез естествената светлина. Няма печене и лампа! Финиша е супер гланц и блясък, на които можете да се радвате като изберете своя от 18 цвята.



      Кремовете на марката при мен не са от най-издръжливите, но с този сет, макар и скептично настроена, мога да кажа, че маникюра ми изглежда като след посещение в салон. Аз съм манияк на тази тема, сигурно ще кажете че при мен обикновено всеки е така, няма да го го отрека. Сета е добър обаче. Единствено цената му мисля е висока и се оправдава само от топа. Но Kiko пускат намаления постоянно, така че следете и си купете тогава. Не правят толкова дебел слой, колкото истинският гел лак, но ноктите са с много естествен вид.



           Стикерите са водни, от тук

      Цветният лак е със средногъста формула, плъзга се като масло и е много пигментиран. Дори на един слой може да мине, ако е по-плътен. Аз нанесох 2, за да избегна прозрачност и евентуални балони, също да ми издържи повече. Блясъка му сам по себе си не е нищо особено. В комбинация с топа, е много по-добре.






      Забелязах и че съхне бързо, макар да не пипах нищо за всеки случай. Топ лака също е плътен, подобно на Poshe & Seche, но не се отдръпва поне засега. И той се нанася супер лесно и бързо, не се точи. Час след лакиране си легнах и на сутринта нямах никакви поражения, така че вероятно след 15-20 минутки ще можете да вършите работа, ако решите през деня да оправите маникюра си.

                       Ето след 4 пълни дни как изглежда лака:


      Поизносен е леко и блясъка не е така като през първия ден, въпреки това може да издържи още 1-2 дни. За цвета не споменах, но мисля че снимките ще го покажат по-добре от моите думи. Разкошен е за лятото, ако носите и харесвате зелено, ментово и тюркоазено. Ярък е и се откроява. И на бяла кожа, и на по-тъмна ще стои жестоко!

Няма коментари:

Публикуване на коментар