вторник, 16 юни 2015 г.

My mind is blue

     От както си взех сините платформи миналата седмица, не спирам да нося дрехи в тази гама, а и маникюра, грима все се въртят около нея. Лавандулата и лилавото също са на почит. Не че съм спирала да ги харесвам, но това лято ги уважавам честичко.


      Не обичам да правя селфита, но нямаше фотограф да ме снима. :)


      Цветното настроение няма да ме напусне скоро явно, т.к. тази сутрин отново се облякох с тъмносиня пола, която се взех в неделя от магазини Gang. Моята струваше 25 лв, има много интересни дрехи в тази верига. Нестандартни, на добри цени са и качеството е ок. Препоръчвам ги.Комбинирах я с лавандулово лилав потник. Грима за пръв път се осмелих да направя в подобни цветове и очудващо ми допадна много, а и се получи добре. Ползвах 2 цвята бледо розово за подвижния клепач, а за сгъвката бледо кафяво и опуших с Loreal 106 Matte, които си взех в неделя най-сетне. От миналата година ги гледам и не можах да се прибера без тях. Останалите сенки са двойката на Oriflame Grey Lights и розовото от 4-ката Matt на Bell.



       Още снощи бях решила, че ще направя очната линия с любимия ми кобалтовосин молив на Avon Mega Impact "Cobalt" и тази сутрин ме осени идеята вместо със стандартната кафява или бежова гама да комбинирам с розово. Супер свежо стана. Пробвайте! Със сини очи съм, но въобще не ми ги обезличава заради тъмния цвят.

 
       Червилото, който ме следи в Instagram, може би е забелязал че не свалям последните дни, е люляковото Avon Kiss n'go "Intimate". Над него слагам от един бледорозов глос с фини шимър частички на Estee Lauder в тубичка, който стои разкошно. Устните са сочни и изпълнени с блясък, меки са и добре, че го извадих от "запасите".


       Не пропуснах да лакирам и ноктите си в подходящ нюанс. Мислех да слагам Sally Hansen 420 Pacific Blue, но не ми се търсеше в коя кутия е и грабнах Zoya Dream, която беше най-отгоре. Педикюра си го оставих в Orly Cashmere Cardigan - обеците и потника ми нали са такива. :)))



Няма коментари:

Публикуване на коментар