четвъртък, 30 юли 2015 г.

Avon Senses Vintage Glamour Shower Creme

    От един душ гел основното, което очаквам е да измива и да не изсушава кожата ми, но винаги си избирам такива продукти по аромата или пък опаковката. Ако той не ми хареса, почти съм сигурна че няма да си го взема. Пробвала съм доста от Senses-ите и винаги душ кремовете са ми допадали повече заради текстурата, като те в голям процент от случаите са лимитки и изчезват бързо от каталозите.
     Един от наличните в шкафа, който отворих наскоро е Vintage Glamour. Има нежен и много приятен, елегантен аромат. С много блед розов цвят и средногъста кремообразна формула. Пени се нормално, не изсушава кожата, но след баня миризмата я няма. Ако ви дразнят силните аромати, този не е такъв определено.



     За цената си от 3 лв и предвид това, че почти всеки душ гел дава същия "ефект", няма какво повече да се иска от такъв продукт на тази цена.

Няма коментари:

Публикуване на коментар