понеделник, 27 юли 2015 г.

China Glaze White Cap over Sunset Sail

     Понякога цветните и ярки лакове ми писват и ми се носят неутрални цветове. Миналата седмица ме "налегна" такова настроение. Затова и посегнах към 2 любими China Glaze. Te са от пролетната колекция Anchors Away за 2011 г., която между другото е една от най-добрите и продавани. Имам и Ahoy от нея, обожавам го! Цветовете са хубави, качеството също.
     Sunset Sail е блед прасковен нюд с приятен шимър. Покрива на два слоя, но леко прозира, затова е ок да се сложи и трети. В случая аз минах само с 2, понеже исках да нанеса и ефекта White Cap. Съхне не светкавично, но с топ лак до 30 минутки мога да си легна и нямам поражения сутринта.



      White Cap е един от най-красивите ефекти, които съм виждала и имам. Прозрачна основа с лек бял подтон и милиони блестящи частици в златисто. На слънце е разкошен! Само един тънък слой ви е необходим от него и маникюра ви ще засияе и придобие съвсем друг вид.
      Аз лично го нося само върху лакове с шимър завършек, защото стои по-красиво. Ако е крем, няма да се "слеят" така добре и да е естествено. Но това е въпрос на вкус вече.




     В комбинация с топа на CND Speedey Dry Top Coat, ми издържаха 3 дни и ги свалих без поражения - просто исках да сменя с Ahoy. :)


     Нямам представа дали при вносителите я има колекцията все още, но пък повечето от Вас пазаруват онлайн и от чужбина, така че погледнете в ибей. Този продавач е изпитан/коректен. Пристигат бързо пратките от него и цените му се едни от най-добрите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар