петък, 3 юли 2015 г.

Kiko Sun Bronzing Blush 103 Mariachi Pink

      Всяко лято Кико пускат по 2 летни колекции поне, от които едната е типично лятна с красиви бронзиращи пудри, ружове, хайлайтъри или като този руж 3 в 1. Миналата година имаше почти същите, но в малко по-различни опаковки. Моят е от лято 2013 г. Още щом го видях, го поисках и след допитване до приятелка в чужбина, избрах този цвят - 103 Mariachi Pink, в който присъства розово. Той стоял най-красиво, не сгреших като я послушах.




    103 Mariachi Pink съдържа 3 продукта в едно - бронзър /контуриращ продукт/, светъл руж и розовата част за мен лично е хайлайтър. Текстурата му е копринена, много мека и изключително удобна за работа. Има съвсем леко разпрашване и то само розовото, което е типично за такъв тип продукти. Първо вземам със скосена пухкава четка за руж като тази от бронзъра и нанасям на скулата, за да оформя контура, а след това от останалите 2 цвята.
     Пробвала съм и други подобни "много в едно" продукти, но това е най-доброто за момента. Без да стана на петна и да стои някак неопределен цвета.


     Нанасях и със Zoeva 109 Face Paint и със скосената бамбукова на Елф, която е по-жилава и не изпитах грам затруденение с никоя. За минута мога да бъда готова с тази част от грима си, ако не държа на перфектна визия. Става много нежно и красиво. Никакво усилие не е нужно, защото е супер лесно нанасянето. Няма начин да се направите на клоун - да се появят черти и т.н. Можете да напластите, ако искате по-ясно изразени и подчертани скули. Но с едно топване на четката се получава нежно като полъх.
     Бронзъра е топъл кафяв цвят с фини частички, не стои жълто дори на бяла кожа като моята, макар и да изглежда с такъв подтон. Светлия цвят го ползвам заедно както писах с розовия, за да прелея и придам лек нюанс на изпъкналата част на бузките. Хайлайта е плътен и от "мазните". Блести страхотно.



         Суоча направих без база и с леко допиране на пръстите. Пигментираността е чудна!


        Аромата му също е приказен - още с отварянето и на метър от лицето ви се размирисва силно на ванилови бисквитки. Идва ти да го изядеш! Трайността му е на ниво - издържа ми цял ден, дори в жегите когато и лицето ми се поти, пипам се постоянно и съм забравила за грим в такива моменти.


       Много е трудно да се снимат такива продукти върху лице или аз не мога да намеря подходяща светлина. Надявам се като придобия по-добра камера, да не изпитвам такива трудности. На телефона ми всичко изглежда идеално, но монитора ми не показва толкова хубаво цветовете. Та, представете си ги идея по-наситени и по-красиви. Направих доста снимки, надявам се да добиете представа от някоя.




        Цената му беше около 15 евро редовната, а при намаленията стигна до 8 евро, когато го и взех. Имам и още една бройка, любим ми е!

2 коментара:

  1. Прекрасно изглежда и ти стои страхотно! KIKO имат много красиви бронзъри, жалко, че аз с бронзиращи продукти не се харесвам.

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотен е и подкрепям, че ти стои супер!Аз все на лакове на марката налитам и така и не стигам до тези продукти.

    ОтговорИзтриване