сряда, 15 юли 2015 г.

Summer Haul

    Мисля с тези нови придобивки да се поспра малко, че напоследък доста ми станаха прегрешенията. А и сякаш се сдобих с всичко необходимо и желано към момента (е има още няколко неща, които искам, но наесен живот и здраве ще помисля и за тях). Та ето и последните ми юлски покупки:


    1. Alteya Organics Rose Water - супер много ревюта и положителни отзиви има за водите на Алтея, затова и взех от Балев Био Маркет розовата да я пробвам. Струваше 5 лв по спомен.
    2. Montagne Jeunesse - заради маската с бял шоколад, която ми изчезна и се поболях, спретнах една поръчка от един от любимите ми сайтове - http://beautycosmetic.biz/
        - Avocado Oil & Walnut
        - Dragon Fruit Sauna
        - Black Seaweed Peel off
        - White Chocolate
        - Chocolate Masque
        - Amore Rose
        - Sauna Masque с мини към нея Fruit Smoothie

       Тази с роза я няма в сайта, но да знаете че доста от артикулите им не са качени, понеже имат доста работа и винаги когато ми е трябвало нещо, което липсва - питам и се оказва, че го имат или могат да ми поръчат. Много са любезни и отзивчиви по всяко време на деня, дори в делниците. Следете фейсбук страницата им - там публикуват нови продукти редовно. Ето и линк да разгледате маските на марката, имат доста добри попадения и ако не сте попадали на тях, струва си да им обърнете внимание. Сашетата при мен са супер икономични - ефекта страхотен, съставките и аромата... ммм невероятен! А цените са без коментар.


      3. Ексфолианта Eleganza на Rosa Impex с лавандула също поръчах от тях. Имат всички видове. Препоръчвам ги с 2 ръце! Струват по 7,20 лв. Този ухае по скоро унисекс, леко на мъжки парфюм, малко по-различен аромат от стандартните лавандулови продукти, по-остър е, но на мен ми допада.
     * Всъщност се чудя дали не са италиански, но на опаковката пише за производител България, а фирмата Rosa Impex - украинска, та не мога да съм много обективна по този въпрос. Но макар само веднъж да тествах канеления, съм сигурна че и другите са толкова добри. Кристалчетата захар са по-видими дори от Рефанските.

     Към поръчката имах и доста подаръци - сашета на Ziaja, мини опаковки на скраб за лице и гела с нийм на Himalaya, душ олио с масло от шеа на полска марка Vintage Body Oil.


     4. От рол-она на Yves Rocher 24h anti-perspirant с лотос съм много доволна. Не очаквах изобщо, че ще ме предпазва, а се оказа точно обратното. Почти не се потя. Но е с алуминий, а уж тръгнах за такъв без. Така де, попаднах на пълен, току що зареден щанд на марката в Лили Стара Загора и се сетих за някои коментари на точно този продукт. Само зеленият с лайм от Мексико е без, но ми се стори прекалено цитрусов аромата и затова купих този. Ухае мнооого свежо и приятно. Цената му е 6,50 лв. Ако не бях затрупана с душ гелове, щях да отнеса и него. Вече се продава марката в Лили от този месец, в случай че не сте разбрали, но има само стандартните и по-бюджетни продукти. Цък.
    5Балсамчетата на Кока Кола с банановия тик-так Minions ви ги показах още миналият месец, но сега пристигнаха при мен. Много им се радвам.
    6. Супер щастлива съм, че успях да се сдобия и с Urban Decay Smoked,


     както и с
    7. Too Faced Semi-sweet Chocolate Bar. Колекцията ми от палитри обаче нарастна значително, сега само трябва да се гримирам до припадък. :D


     8. След като някои блогърки публикуваха снимки на олиото и шампоана Monoi de Tahiti за коса и тяло, които са им изпратили от Yves Rocher, веднага попитах beautycosmetic дали ги нямат и отговора беше положителен. Ето и каталога им. Но олио за тен не ми трябва, затова си поръчах само шампоана. Струва 5,90 лв.

 
   9. Бяха публикували и млякото на Cottage с монои в нови продукти заедно с това олио, та след като съм особено доволна от виолетовото, поръчах и това. Засега само отворих да душна и първата ми реакцията беше, че и то, и шампоана на Yves Rocher Monoi de Tahiti ми миришат на серията с арганово масло на The Body Shop.
     10. Не подминах и новата марка Wjcon. Взех красивите Baked Wet & Dry Eyeshadow 100. Доста се чудех между тях и 102, но наличието на подобен цвят на 102 от Farmasi, ме препрати към другите директно. А и по-плътни ми се сториха. Dusty Cushion също изглеждат страхотно, обаче са кремообразни и като гледам каква покривност вадят, си представям колко години ще ги ползвам и ще си променят текстурата.


       11. Пастата за зъби на Blend-a-med 3d White взех случайно. От много време исках да си купя някаква избелваща паста, защото сутрин не ми е приятно да се мия с любимата Bilka. Много ми стяга венците, а преди закуска не ми е комфортно. Та вече я ползвам, има лек ментов вкус, доста слабичък, но засега не мога да кажа как е откъм ефект.
       12. Поставките за червило са от Джъмбо - струваха по 3 лв и т.к. имам доста червило извън другите ми 2 по 24 броя, трябваше да ги отнеса и да си ги наредя. :)
       13. Ръкавицата за почистване на грим Agiva Magic Mitt си я вях взела есента от Свищов, но и тя ми изчезна заедно с маската, затова пак трябваше да си я набавя. Има я в аптеки Ремедиум. Струва 4 лв и стотинки.
       14. Тампоните за грим Iseree са от Лидл - бяха хвалени и не че всякакви не ми вършат работа, ама друго е да пробваше и много коментирани. Пък и за 1,50 лв. колко да му мисли човек. Трябва да се опита от всичко. :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар