събота, 15 август 2015 г.

Nivea Lip Butter Vanilla and Macadamia

     Lip Butter-ите на Nivea набраха голяма популярност в блог средите, но доста от ползвалите го, са привърженици само на аромата им. Казват, че са гола вода откъм качество, разбирайте хидратация, подхранване и омекотяване. След доста изчетени ревюта, все пак се спрях на най-хваления и съм сравнително доволна.
    Имам отдавна Nivea Lip Butter Vanilla & Macadamia, но заради повечето отворени бройки балсами и масла, не посягах към него. В началото на пролетта обаче реших да го пробвам. В началото не ми бе харесал сякаш, а сега съм на кантар. Текстурата му ми допада. Мазничка е, но не като вазелин (все едно сте яли мазна баничка), а стои много естествено и просто прави устните да изглеждат по-добре. Нещо като Reve de Miel, но в по-лека версия и подходяща за топлото.


     Аромата му е готин. Ухае леко и сладичко на ванилия, но не натрапчиво. Макадамията го прави някак по-мек и балансиран. Не съм го пробвала на вкус, обаче не ме е дразнил (да горчи или нещо подобно). Аз лично го ползвам вечер преди лягане, защото през деня не ползвам продукти, в които се бърка с пръст и в чантата ми има само червила, най-много един обикновен балсам.
     Откъм хидратиране, подхранване и омекотяване сякаш не е най-доброто, но всъщност мен ме устройва за тези месеци. Много добре го чувствам на устните си, не е тежък. Стават мекички. По някое време през ноща се събуждам и него го няма, но се е случвало и сутрин да имам още от него. Не съм забелязала да ми се напукват и изсушават устните, така че за мен не е несполучлив, но за зимата може би ще си подновя ползването на балсама на Nuxe, защото е по-подхранващ и мазничък, а и добра основа за матови червила.



    Много е икономичен. Ползвам го от 2-3 месеца и въобще не виждам да спада количеството, така че вероятно, дълго ще го имам. Дано само не си промени аромата. Цената му беше 2,50 лв като го купувах. Наскоро пак бяха на толкова (50 %)  в ДМ, явно често са на промоция. С 2 думи не е лош продукт, ухае приятно и омекотява нормално, за парите си заслужава да се пробва.

Няма коментари:

Публикуване на коментар